Wednesday, June 22, 2011

OMG! Macam mana tau??

Baru balik rumah dalam setengah jam. Tak sempat lagi nak reply semua komen. Tak sempat lagi nak jenguk kawan-kawan. I will. Kejap lagi ya. Tapi rata-rata tanya apa berita baik tu kan?

Boleh saya jawab esok semua pertanyaan tu? Sebab memang nak semua menjadi orang yang lebih sabar. Hiks! Jahat no kan? Esok ea.. Esok saya janji. Masuk je office, terus cerita okey?

Ada sorang dah tahu. Sebab dia skodeng twitter saya kot. Hiks! Sebab tu saya tak approve lagi komen dia. Esok da update baru saya approve. Biasanya orang-orang kat twitter memang akan dapat berita lebih pantas dari kat blog ni. Hikss!

Semalam semua. Mimpi yang indah.

P/s : ada siapa yang nak puasa sunat rejab esok? Or ada yang tak ganti puasa lagi? Meh sama-sama puasa esok jum! Jangan lupa niat. Hiks!

7 kata-kata jiwang:

Liyana Zahim said... BALAS

Dlu sy ade twiter pahtu da dlete sbb bebal tak tau bnde2 kt situ.. Sy bute IT juger kekdg.. Hahahah~

NuSaNa NoSa 91 said... BALAS

wahhhh~ pe berita tu.. ce cite, ce cite.. jeng3~ ^_^

Anonymous said... BALAS

opkos tau sbb tgk twitter! ;)

ainz said... BALAS

gudnite amni...sy pun baru nak tdo,ni..

labulabi said... BALAS

pa brita baik tek.hehehe.mok juak tauk bah.wakakaka

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... BALAS

kakD dah ganti dah puasa tu...TAPI nanti2 nak juga posa sunat rejab..ni pun tak lama lg dah nk masuk syaaban dah kan...sat ja...

Cik Amni said... BALAS

Dear Liyana Zahim,
meh la men twitter balik.. jommmmm... senang je tu.. saya pon sama tak reti IT segala ni...hehe...

Dear Nusana,
hikss.... dah tahu kan? Heee...

Dear Zura,
hahahah.. awak memang....

Dear ainz,
heheh.. morning...=)

Dear en. labulabi,
telaha da berita baik itu saya post kan... heheh...

Dear LadyZul,
tu lah kan kak.. dah nak syaaban dah.. cepat je masa berlalu...

Newer Post Older Post Home