Friday, June 24, 2011

SAYA JOIN BLOG REVIEW BY QYRN DISHDUSH


Upsss....Rasanya 1st time nak join Blog Review ni sebab aku memang segan kalau ada yang nak review blog aku. Tapi sebab kalau tak blogger yang sokong segmen kawan-kawan, siapa lagi kan?

Aku baru kenal ngan Qyrn Dishdush ni semalam. Baru follow blog dia semalam. Jadi memang tak sempat lagi nak tengok keseluruhan blog.Yang paling aku tahu, dia ada bf yang belajar di politeknik Mukah. Katanya sama kelas dengan kamu. Yang mana satu, aku tak pasti.

Dia asal Lawas, Sarawak. Lahir pada 24 Mei 1992. Dekat sangat dengan birthday kamu. Birthday kamu, 31 Mei. Hiks. Dia student Politeknik Mukah jugak. Sama la dengan BF dia kan? Lalala... Aku ni memang kalau bab me'review' ni ada fail. Tapi serius, blog dia lawa. Kalau ada yang nak buat header baru, template baru, tanya la kat dia. Kot dia nak tolong. err...

Aku tag,
1) Sis Vivian,
2) Ztie,
3) Flo

Harus kitak tiga berkenalan dengan nya.

Sekian.

0 kata-kata jiwang:

Newer Post Older Post Home