Tuesday, May 17, 2011

Mintak Maaf Sangat-sangat

Tadi aku main-main. Bukak facebook kamu. Sekali, aku tengok, kamu ada buat close group. Memang kamu ada bagitau malam tadi, tapi aku tak paham pe benda la semua tu. Dah pagi ni bila aku online, baru aku paham.

Bosan nyer pasal, aku p add semua blogger dalam facebook aku kat dalam page tu. Sat g sama ada aku kena seranah ngan blogger or ngan kamu. Ampunnnnnnnnnnn.... Kalau blogger yang rasa menyemak, p remove je dari close group tu okey? Kalau kamu lak? Please jangan marah ea.. Sapa soh kamu tak angkat call... *sigh*

Kalau ada blogger nak join plak, just klik kat SINI. Ataupun, better join yang INI. Sebab yang INI ada semua berita terbaru pasal karya-karya kamu.

Aku tahu, kat luar ada yang marah giler-giler kat aku dan kamu. Aku dan kamu mintak maaf sangat-sangat atas salah silap aku dan kamu. Banyak benda yang aku dan kamu buat yang aku dan kamu tak dapat nak terangkan ngan korang. Biarlah masa yang menentukan. Terima kasih atas sokongan kalian yang tak putus-putus. Aku dan kamu hargai sangat-sangat.

4 kata-kata jiwang:

TIA OF REVENGE said... BALAS

:)

flo... said... BALAS

Mana ktk pikir baik utk kebaikan ktk 2 deng..xdpt nk memuaskan hati suma org nk...better juak la Ada close group..mengelakkan org kepochi..hehehe

[sutera kasih] said... BALAS

kmk sik kesah..thanks add kmk :)

dLa Suri said... BALAS

saye pun da join da. haha

Newer Post Older Post Home