Monday, April 9, 2012

Faizal Tahir

Aku, kamu dan wawa peminat tegar Faizal Tahir. Bukan sebab lagunya yang best je. Tapi sebab peribadi dan latar belakang pendidikannya. Tabik spring! 

Tahun lepas ada ura-ura Mentor 5, Faizal Tahir akan jadi Mentor. Jadi kamu pegi audition. Boleh kamu letak nak Faizal Tahir jadi mentor. Padahal Faizal Tahir tak de. Tak pe laa.. bukan rezeki. Jadi, kamu pilih Hujan. 

Bila minggu ke ketiga selepas kamu digugurkan masa AF, tau-tau Faizal Tahir dijemput jadi juri. Frust kot tak dapat belajar personal dengan Faizal Tahir kan kamu?

Bila keluar, jumpa Faizal Tahir balik. Tapi jumpa kejap-kejap je la kan? Itu pun kamu dah sangat exited. Aku jeles. Wawa pun jeles. Fuh! Wawa lagi laaa.. dia memang peminat tegar Faizal Tahir. Tapi itu je la masa yang  kamu jumpa Faizal Tahir. Dan siapa sangkaaaa... 

Rasa nak pengsan baca tweet Faizal Tahir ke Joe Lee semalam. Tak terkata aku. 


Dan kamu tweet dia.


Jealoussssss ok! Bang, nak ikut! hiks.. selalunya kita tak tau apa benda yang akan jadi kat kita pada masa depan kan? Kita pernah dibawah, tapi tak selalunya kita akan di bawah. Sama juga. Kita pernah di atas, tak selalunya kita akan selesa di atas. Selagi mana kita berpijak di bumi DIA, guna masa di bawah dan di atas sebaik-baiknya. Yang penting, hidup kena macam resam padi. Makin berisi makin tunduk.



p/s: doakan aku dan kamu. 

p/s: Wa, jom ikut Amir jamming dengan FT. ahaks. *berangan*

9 kata-kata jiwang:

Bui Junaidi said... BALAS

WAH..TUMPANG BANGGA KMK BACA..HEHEHE..

nabilah_2908 said... BALAS

wah...sy pun jeles kalau gini.. ;)

tu la kan...Mentor yg baru ni baru FT masuk..

Protege FT Si Anas tu pun not bad gak... pilihan utama sy tu..hehe.. :)

Hai Amni..!!!!! (^_^)

Cik Amni said... BALAS

Dear Kak Bui,
hehehe... FT sweet oooo.....

Dear Nabilah,
saya belum pernah tgk lagi Mentor.. minggu ni nak tgk sebab da FT.. hahaha.. hiiiiiiiii! Lama tak nampak..=D

peaNut said... BALAS

waahhhhh...best eyh....tp lagi amir nk soundtrack cta BFF ya nang best...suka mek dgr..

[sutera kasih] said... BALAS

okey, kmk jeles juak pasal kmk minat FT !!!!!!!! uwaaaaaaaaaaa

oshinz said... BALAS

KEMSALAM sama FT. minat dia jugak..

SyAfaWaNi ♥‿♥ said... BALAS

amni! nak ikot jugakks! hee *takmalu*

ztie said... BALAS

bang.. nak ikut jamming pelis

Namee Roslan said... BALAS

hebat bertemu hebat...:) tahniah buat AMir :)

Newer Post Older Post Home