Tuesday, September 28, 2010

Agak nya aku Lupa~








Kamu Dia punya. Jadi bila-bila masa Dia akan ambil balik kamu. Jadi, sementara Dia pinjamkan kamu pada saya, saya akan jaga kamu baik-baik.
Kamu, U Know I cant Smile Without U...




Aku Lupa,


13 kata-kata jiwang:

ztie said... BALAS

kmk pernah baca entri tok. Entri paling mek suka. heee...

Setiap benda jadi ada hikmahnya... Sabar melayan perasaan dan dugaan ow. Tabahkan lah hati. Semoga ktk sentiasa senyum :)

Amni said... BALAS

Dear Ztie,
thanks dear.. insha allah.. boleh tok.. thanks oo banyak tolong kmk..=)

Poyaty said... BALAS

kenapa neh? jgn sedey2 tahu :D

BSI said... BALAS

jaga nya bait2..ada hikmat setiap benda yang berlaku..antara datang cepat or dudi jak hikmah ya..kelak ktk akn realize someday...'owwh..to la hikmah ya ow..' Bersyukur lah..

RaMa-RaMa Fareeza said... BALAS

betul betul betul....nikmati bersungguh2 apa2 yg kita kecapi sblm kita x sempat lagik...

Faizal n Fashitah said... BALAS

Haihhh cam penah mek baca entry tok koh. Dejavu ka? yerRRr..

Miss ... said... BALAS

btol hargai selagi dia ada :)

elmo blurb said... BALAS

baiknya kamu masih bersabar.. tskk... kite tak dapat derh nak sabar kalau dah jadi macam ni... emphh.. pape pon, suka semangat kasih kamu untuk si dia. si dia harus hargainya...

ainz said... BALAS

Sabar,k..sume ni ujian buat kamu berdua..dia sayang kamu.. :)

~nEeYsA~ said... BALAS

bena ya...
lak mek jaga nya bait2 juak...hehe

♥ p a A n i ♥ said... BALAS

jaga dia baek2 tau! ;)

Roxy zai said... BALAS

untuk gain weight mmg ada..kalo nak tau critanya..plz contact me dulu k? then sy bleh crita puas2 mcmna=)

013-3180869

Amni said... BALAS

Dear Poyaty,
tak sedih, geram je..=P

Dear Sis V,
thanks dear.. mudah-mudahan kmk kuat.. amin..

Dear Fareeza,
rasa upin ipin.. hehe.. thanks..

Dear F & F,
mestilah kitak pernah baca.. haha... memang ada mek polah entri tentang tok..=P

Dear Miss,
thanks dear.. ko doakan aku eh!

Dear elmo,
saya jugak harus mengahargai dia kan? hihi...

Dear ainz,
=) hanya mampu tersenyum..

Dear neeysa,
hee.. jaga bait-bait...

Dear paani,
HARUS! =) thanks dear..

Dear Roxy,
insha allah dear..=)

Newer Post Older Post Home