Wednesday, September 15, 2010

Jangan Perasan Eh!


Malam tadi, sedang menahan kesakitan di kepala, kamu call,


Kamu : Polah apa sayang? (buat apa tu sayang?)

Aku : Sik da polah papa. Mok dengar lagu. Tapi sik da urang nak nyanyi…(Tak buat apa pon. Nak dengar lagu. Tapi tak de orang nak nyanyi)


Ekeke… taktik mau ada kalau nak dengar kamu nyanyi skang. Suka nak ngelak kalau aku nak dengar. Tapi kalau aku tak mintak, beriya menyanyi. Kalau aku tak nak dengar atau buat-buat tak dengar, kamu cakap, aku tak menghargai eh Bang?


Kamu : okey. Jap ah.. amik gitar…

Aku : okey…


Suasana sunyi sepi bila kamu start petik gitar. Kamu nyanyi lagi INI. Aku senyum je dengar kamu nyanyi. Semngat betul kamu. Nyanyi macam dalam bilik sengsorang. Padahal bilik kamu tu mcam nak pecah je ngan gelak budak-budak bilik kamu tu. selesai je kamu nyanyi,


Kamu : okey sik? (okey tak?)

Aku : wahhh… sora abang macam makin lain… (wahhh.. suara abang mcam makin lain)


Sangat suka suara kamu sekarang.


Kawan 1 : weh! Aku ingat ko nyanyi tuk kitorang..

Kamu : (gelak besar)

Aku : Kenak ya? (kenapa tu?)

Kamu : sidak ingat abang nyanyi k sidak…(dorang ingat abang nyanyi tuk dorang)

Aku : semua tengok abang nyanyi ka? (semua tengok abang nyanyi ke?)

Kamu: Aok.. (Ya..)

Aku : Oh! Patut pun senyap semua…


Tolong jangan perasan eh! Lagu tu untuk saya… Lalalala….



Suka,

23 kata-kata jiwang:

Mrs. Nurulazmi said... BALAS

Hehehehehe..berlagu k kak vee juak =).
Boring kak vee ari tok.sik da polah papa2. meh..jom dtg ctok. kak vee molah chocolate moist cake stawberry k kitak. kak vee tengah berkira2 nak molah cheese cake juak tok. Masalah nya, sik da org ngn makan.hubby sik lalu makan cheese cake gilak. maok join kak vee makan cheese cake? hehehe. plan ujong minggu tok.hehehehe

nabilah_2908 said... BALAS

romantik betul dia nih.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
RAYA PART 1

Amni said... BALAS

Dear Kak V,
kmk suka aiee.. mirul suka juak.. tapi ujong minggu tok? ekeke... neman kak v polah kek dalam tpon jak boleh? hehe...kelak mek datang KL mek teman k.. tapi bukan ujong minggu tok la.. hehe...

Dear nabilah,
romantik? hihi...

MiMiEy :) said... BALAS

romantik nye dia :)

fLo said... BALAS

hehehehe...semangat nya hooo....
feel like to have dat feeling ada org nyanyi lg utk kmk..
p gerek mek not dat type of person..huhuhuhu...

hamzah ian said... BALAS

jiwang.. huahahaha

ztie said... BALAS

erm... erm... makin bergasak selepas free ow. hahaha .

ainz said... BALAS

lagu tu untuk ain,ke....ohhh..how sweet..trime kasih mr amirul...(saje nak join kawan2 dia sekali..hik3..)

Mrs. Nurulazmi said... BALAS

ktk datang KL agik kakak excited maok masak. padah jak maok makan apa. dah lamak gilak kita tok sik bersua muka =). mesti datang rumah tau.bawak Mr.Amirul sekali.

Mrs. Nurulazmi said... BALAS

kita makan- makan =). ye! ye! kelak kakak buatkan cheese cake juak =).

Umie Nadhirah said... BALAS

Lucu aiee..patutla cdak x bisin :)HAHA

PinQib said... BALAS

ngeh3.. haa. makin garau gtu ker


sorry lama x lawat blog


Latest entry di:

Meraba Fatin
Ugutan kepada follower

♥ p a A n i ♥ said... BALAS

hahahahha.
takpela
kenapa tak rakam lagu tu?
mau dengar jugaakk

ciK LyndaWawa igUana said... BALAS

best na kitak tok eh....
jeles kmk...
=(


huaaa..
mok nangis....

eik`S noName said... BALAS

owh...prasan kan dieorg tu..ahaks...sian lak...haha

Mr Noble said... BALAS

diorang pon nak menumpang jiwang :p

f.a.r.a.h said... BALAS

omg! sweet gile. :)

~nEeYsA~ said... BALAS

sweet ehhh!
hehe

tiafazunia said... BALAS

bestkan kalau dia nyanyi ntok kite ?
bf tia pon slalu kol ,then main gitar n nyanyi ntok tia b4 tdo!
weeeeee! :)

beautiful_rose said... BALAS

wahh..teringin nak rase begitu tapi x de sape nak nyanyikan tok aku..huhuhuh

Anne said... BALAS

So sweet! :)

HonEyBuNNy said... BALAS

salam raya..hari2 mau nyayi ye...hehehhe....so suwittt..

little black dress said... BALAS

alololo..beshnyer ade org nyanyi tuk kmu..
hoho~

Newer Post Older Post Home