Tuesday, September 21, 2010

Tak Tau Lagi Ni... Hum...


Kamu, saya banyak kerja, tapi saya malas nak buat. Ngah fikir nak g KL tak bulan November ni. Farah kawen. Tapi kat Kuching de kawen Kak Ct pulak.

Bulan 10, Syafiq kawen. Wah... Pokai aku kalu macam gini. Ada 3 hadiah nak kena sediakan. Kalau ke KL, kena beli tiket. Nak dok mana? Nak stay rumah Kak V boleh? Ekeke... Sukati je kan? Kalau boleh nak stay kat hotel yang Bapak ngan Mak kamu stay haritu. 7 minit je dari ASWARA. Kalau nek taxi la.Suka3!

Kereta pon mintak duit jugak ni. Nak buang calar-calar yang nampak tu. Kakak aku cakap, RM300 untuk semua sekali. Termasuk cat baru la. Kira okey la tu. Tapi bil celcom tahun 2005 tu kena bayar jugak. Tah papa je celcom ni. Tau je aku nak register Digi Pospaid, terus je datang Bil Celcom tu. Haihh....

Lepas raya pon habis banyak duit. Nak beli handphone baru ni. Nokia E72 ke Nokia E5 lagi bek kamu?



Macam-macam,

13 kata-kata jiwang:

ztie said... BALAS

eh jap? bukan ktk padah sik minat that sort of phone ka ? e72 ya ? eh? e5 sekpat bideo kol. tp mun ktk sik kesah. no hal. e72... erm.. heee.. kmk suka!

Mrs. Nurulazmi said... BALAS

boleh..marilah stay rumah kak v =)

Amni said... BALAS

Dear Ztie,
yalah masih pk tok.. E72 ka E5.. ada juak pikey mok sonyC901 ya... tapi mun beli ya alang-alang gilak bah.. bagus beli e5... sebab e5 ada wifi.. ya jak yang penting sebenarnya.. mun nak bervideo call, kmk ngan medun bukan pakey gilak.. call pon jarang2.. ada hati nak? ehehe.. tapi mun da rezeki mok juak.. hehe...

Dear Kak V,
insha allah. kamek ada mbak kawan sorang.. mun jadi, ada mek apdah kitak kelak ooo.... hehe...

BSI said... BALAS

pergi kemana yg mampu..hehhe

hp baru? mmm terpaksa kmk buang jaoh2 lok lah.. e72!

ztie said... BALAS

eh. mun dah jaoh ya. sikkan nak nangga gmbr still jak.. apa guna bideo koL? kita duak jak berbideo kol. hahaha...

ehem ehem.. e72..
ehem. kmk dah padah ktk lom yang kmk d** b*** h******** y*.. ekekekeke

Amni said... BALAS

Dear BSI,
Sama jak ngan Ztie kitakk.. ehehe... ya ngah pkey tok... macam mok jak e72 ya... nak g KL ya dah plan raya ya tek.. tapi tiba2 kakak mek padah keta mun nak ngato, pelu 300.. Sama rega tiket mek... keta ya pun penting juak bah..macam2.

Dear Ztie,
ngegeh! dah beli meh? aieeee... laju juak kitak aieeeeeeee......hp nya sony biasa.. ne pat nak video call... haha...

ztie said... BALAS

sikda padah dah beli pun =_="

iszieylyanziy said... BALAS

ramainya nk kawin,,,nnt smpaikn salam tahniah buat dorg ye,,haha,tetibe je :)

erolnukman said... BALAS

ishh..byk juak blanja ktk lps raya tok..
jimat2 ckit dah nak kawen tok..hehehe!

Amni said... BALAS

Dear Ztie,
saya mampu tersenyum.. hehe...

Dear Isz,
hehe... insha allah....

Dear erolnukman,
erk? haha... mena ta kitak.. duit habis k belanja kedak ya.. insaf.. now i know what to do...*wink*

nabilah_2908 said... BALAS

kalau sy...sy pi KL..huhuh..

selain menghadiri kenduri kahwin..dlm masa yg sama boleh jumpa si dia... (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
AWAS BUAYA DILEPASKAN

MiMiEy :) said... BALAS

kalau saya, dua2 pg..
hahahaha.

Amni said... BALAS

Dear Nabilah,
hehe... tu la plan nya.. insha allah..

Dear Mimiey,
duit tak cukup dear..
hehe...

Newer Post Older Post Home