Thursday, January 13, 2011

Tolong Ingatkan Aku

A : Dah solat?

B : Sibuk ni.. Tak sempat nak solat....

A : La... solat kejap je.. mana tau kalau lepas solat, Allah mudahkan lagi kerja tu....

B : Nanti laaa.......

A : Hummm......



p/s : Ramai orang ingat dia berjaya sebab dia dah berusaha kuat. Dia lupa agaknya semuanya dari DIA.

13 kata-kata jiwang:

Teratak Berpenjan Kayu said... BALAS

betoi3x =)

beautiful_rose said... BALAS

manusia lalai bila nampak nikmat di depan mata...

Faaein Himura said... BALAS

haah.. betul tu.. segala2nya datang dari DIA.. jangan sesekali lupakanNYA...

hani apandi said... BALAS

manusia salu lalai & leka kann?


arap2 kmk djauhkan dengan perangai seperti orang di atas..aminn :)

shamsiah shamsuddin said... BALAS

manusia mudah melupakan ALLAh bila dapat sesuatu nikmat..
tapi kadg2 ade gak yang cari DIA hanya waktu susah je...
bile senag lupe diri da..
jadi...ingat mengingatilah sesaa kita agar tidak melupakan ALLAH YANG MAHA ESA>>

RaMa-RaMa Fareeza said... BALAS

betul2 betul2

fLo said... BALAS

true..=p

erolnukman said... BALAS

betul2..makseh sbb mngingatkan kmk juak..=)

d_tieah said... BALAS

Bna ya.. *Kmk pun sometime gya..
Alang2 habiskan kja lok bok solat..
Hehe..
Tp try utk perbaiki diri juak lah..

ztie said... BALAS

makseh mami

s.y.a.r.q said... BALAS

nanti Allah tarik balik rezeki baru igt T__T

Umie Nadhirah said... BALAS

100% setuju kamek :)

apa pesbuk ktk?kmk mok add..

PinQib said... BALAS

tsk. orang cakap
em, kalau orang tinggal sembahyang ni,
em

,,.
tskk

Akhirnya. Confession| Untuk orang SINGLE|

Newer Post Older Post Home