Friday, May 20, 2011

Kamu - Tinggalkanku



Ku sendirian menemani malam,
..............
cerah tanpa suram...

aku menggenggam,
bunga yang layu,
apa ku rasa,
hanya kau tahu...

hati yang pedih,
tak dapat diungkap,
kucintai kamu,
namun kau tetap,
meninggalkanku deminya.

ku harus terima
semua yang kau lakukan
aku pergi dulu
harap kau gembira..

dengannya aku pahamkan semua,
salahmu.... 2X

Lagu baru lagi dari kamu. Belum diubah sepenuhnya. Serius masa aku dengar lagu ni Subuh semalam, aku terus nangis. Dah la sehari sebelum tu cuma cakap sekali je dengan kamu. SMS pon tak. Tau-tau kamu dah siapkan satu lagu. Lagu sedih lak tu. Dush! Suka tau buat macam tu.

Lagu ni kamu dapat ilham bila buat bunjee jumping ngan Aril dan Kay masa buat trek untuk Kay Khamis lepas. Enjoy! Sapa tak dapat tengok kat sini, boleh KLIK LINK INI.


3 kata-kata jiwang:

[sutera kasih] said... BALAS

nice song..kmk suka..

y-A-n-A said... BALAS

sabar. sabar. jgn la nangis. chill ok? :))

Amni said... BALAS

Dear Syaza,
thanks dear...=)

Dear Yana,
tak nangis dah... hihi

Newer Post Older Post Home