Friday, June 3, 2011

Kadang-kadang Perlu Tegas

Sekarang ni kalau ada nak add aku kat facebook, aku accept je. Sebab aku dah hide semua gambar aku. Err... Dan lagi, aku takkan up status merapu kat facebook. Sangat baik kan aku? Macam sangat bukan aku eh?

Sebabnya senang je. Aku dah ada pengganti facebbok. Kat twitter lebih best untuk merapu. Nak merapu sama ngan aku? Aku guna nick Amni_Amirul. Lagi sebab kat twitter lebih privacy. Seronok. Agak-agak kalau kamu kat depan mata pun agaknya twitter lebih best untuk dilayan. Err..

Ada yang tertanya-tanya mana pergi facebook kamu. Kamu deactivate. Katanya kena hack. Aku tak pasti. Tapi memang tinggal page Amir Jahari tempat untuk berhubung dengan kamu.

Kalau tiba-tiba nama aku hilang dari frienlist awak, jangan terus sentap tau. Aku tengok cam bengong je facebook aku. Kejap ada orang tu, kejap tak de. Kenapa tah. Pelik.

Aku sebenarnya lagi pelik bila ada perempuan meroyan sebab tak kena layan lelaki. Kata kawan. Kalau laki tu tak nak terlalu rapat, jangan la sampai meroyan kan? Tak de laki tu awak masih boleh hidup kan? Sebab awak cakap awak anggap dia kawan. So chill! Kalau tak de dia sebagai kawan awak, masih ramai lagi lelaki nak kawan ngan awak.


P/s ; tak de kena mengena ngan orang sekeliling aku. Just pemerhatian dari pembacaan.

4 kata-kata jiwang:

Anisa Hang Tuah said... BALAS

isk..janganlah sampai meroyan & emo tak tentu pasal kan..
heee
steady sudah,.

Iznie said... BALAS

Erm, betul! iznie pun dah hidekan sume gambar...byk yg jadi private dah...huhu....

tapi iznie tetap tak accept org2...hehe


berserabut, bukannye kenal pun...setakat nk tmbah bilangan kawan kat fb baik tak payah add...huhu

(ok, dah ter EMO plak kat blog org....hehe)

[sutera kasih] said... BALAS

teringt crita keranamu laila tek..meroyan si laila bila miak laki drapatnya melayan si ah mei..hehe


*FB utk kmk ping blog jak..kejam sik?haha

ainz said... BALAS

Alamak!amni pun da layan twitter...huhu..ain xde twitter,la..kene buat gak,ni..ketinggalan btul.. ;p

Newer Post Older Post Home