Thursday, July 7, 2011

Cinta Antara Kita

Semalam jugak. Kamu terbangun. Dalam pukul  3 pagi kot. Masa tu aku pun terbangun. Tengok ada PM dari kamu kat facebook. Terus aku call. Borak sekejap dan kemudian kamu soh dengar something...

Cinta antara kita
tiada penghalangnya
walau akhir usia
ku menyinta dirimu
ku hanya menunggu mu
menyata kau cintaku
ku kan berjanji
menyintamu syg….


Lagu dari Duta. Kamu nyanyi. Kamu bagitau Duta datang rumah kamu tinggal kat Damansara. Alahaiii.. comel je bawak lagu favourite aku. Tak tau kamu pun rupanya minat lagu. Heee...... Rasanya mesti ramai kan suka lagu ni...




p/s:  Lately hidup rasa begitu sukar. Tapi bila dapat sesuatu yang macam ni, beban tu rasa hilang sekejap. Senyum pengubat hati. 

p/: aku hargai kamu, aku bangga dengan kamu.... 

10 kata-kata jiwang:

i'm ezza haniza said... BALAS

untungla awak :)

bspotgurl said... BALAS

Bestnyaa...............

nabilah_2908 said... BALAS

:) :)

sy pun suka dengan lagu ni.... ;)

sabar la Amni...dugaan itu la yg buatkan kita semakin kuat tuk tempuhi hari2 yg mendatang...

bukan kah tiap yg pahit ada manisnya..? :)

Munna said... BALAS

amboi indahnya ada org nyanyikan lagu....hihi^^

ikot kamu =P

.sweet-ants. said... BALAS

lagu fav sy ;)

Hanis MY said... BALAS

so sweetttt...semoga kasih syg berkekalan dunia akhirat insyaAllah... sehati sejiwa sama2 terjaga jam 3 am...

marinahunny said... BALAS

akak pun suka lagu ni...duta nyanyi dgn baizura kahar..sesuai sgt..

amni jd PA amer ke?

♥ p a a n i ♥ said... BALAS

my fav tooo!! ;)

kotak bulat said... BALAS

suka jgak lgu ni.. ;)



p/s: blog in not availabe bile klik nme amni kat komen..

[sutera kasih] said... BALAS

lagu tok best...meaningful

Newer Post Older Post Home