Sunday, July 3, 2011

Makan Tupai

Baru lepas borak ngan kamu. Sedang borak, tiba-tiba kawan kamu cakap something..

Kamu : lahh.. Buat apa nak makan tupai? Ada tu makanan kat dapur..

Aku dengar je kamu borak-borak ngan kawan nama eijul dan sorang lagi kamu panggil Huhu.

Aku : kenapa?

Kamu : huhu tangkap tupai. Nak tegok jap..

Sambil borak aku tengok-tengok barang dalam bilik. Terfikir macam mana nak tangkap tupai. Tertengok bakul baju. Boleh jugak kan nak buat untuk tangkap tupai.

Kamu : dapat dia tangkap.

Aku : iyerr...

Kamu : heyy.. Huhu.. Makanan ada kat dapur tu. Buat apa nak makan tupai?

Aku : biar betul?

Kamu : huhu.. Meh sini. Tengok.. Jangan la makan tupai..

Aku senyap je.

Kamu : haaa.. Camtu la orang.. Meh aku bagi kau makan.. Miaww...

Terus aku dapat tangkap huhu tu sapa. Mati-mati aku ingat manusia! Rupa-rupanya kucing! Ceh!! Suspen je manusia nak makan tupai,. Tak de makanan lain ke apa?

Kamu bagi Huhu makan daging masak kicap. Comel! Kamu memang suka gilerr kat kucing. Sanggup tu habiskan duit sebab kucing. Pernah berhujan sebab kucing. Pernah pujuk aku gila-gila p hantar kucing aku dan kamu yang sakit p klinik. Haihh.. Lelaki kot. Kalau perempuan suka kucing memang tak heran. Kucing tu macam lagi best dari aku selalunya. Grr..

14 kata-kata jiwang:

missSenget said... BALAS

kucing manja tau..

takde majuk2..

pastu kalau belai kucing lebih2 pun, xkene tangkap basah..

wakakkaa..

xde orang kata perbuatan sumbang.. :P

SweetyMui2 said... BALAS

haha..kmk ingat k berik ngan manusia juak tek.heh =_=

Anisa Hang Tuah said... BALAS

nyaam..teringinye nak makan daging masak kicap

:|

Amni said... BALAS

dear misssenget,
hahahahaha... Ko perli aku eh?? Kekekekeke..... LOL!

Dear dayah,
yalah.. Kmk ingat manusia juak.. Haishh...

Dear anis,
sedapkan? Sukaa..

.sweet-ants. said... BALAS

hahaha hampir termuntah jugak imagine HUHU tu manusia memakan tupai..hahhaha lawak2 ;D

Anne said... BALAS

tupai masak kicap ka di masak mirul ya?

white rose said... BALAS

haha...

takpe, bile korang dh kawin nanti, kucing duk tengah2 tido dgn korang nanti...

kakaka...

Bui Idzra Ryn said... BALAS

kmk pun ingat manusia makan tupai tek..hihi..tp kesian lah tupai ya..berik makan friskis ajak bah..^_^

dLa Suri said... BALAS

nama huhu? haha comel kot!

ztie said... BALAS

kacak juak nm pusak ya tek

beautiful_rose said... BALAS

aku pun suka kucing jugak..baru2 ni ayah bawak balik anak kucing comel...

ainz said... BALAS

huhu...manusia makan tupai.. ;p

kucing ni biase nye dok tangkap tupai o cik tikus sebab nak main..bile dah mati,boleh pulak tgglkan camtu je..amboi..ade pulak tukang kutip 'permainan' dia..huhu..

Hanis MY said... BALAS

atoiii terkejut gak manusia nk makan tupai huhu... nakalnya meow tu hehe...mesti comel!

[sutera kasih] said... BALAS

kalau lelaki suka kucing...tu maknanya.........penyayang ! :)

Newer Post Older Post Home