Monday, October 3, 2011

Mau Dibawa Kemana Hubungan Kita~

Aku dan kamu memang jarang cakap lama. Kalau cakap lama pun sebab ada benda kamu nak bincang. Terutama sekali tentang lagu yang kamu buat. Kadang-kadang kelakar. Aku macam pengkritik tetap pulak. Dan hari tu kamu cakap ada sesuatu yang akan buat aku cair....

Kamu : Nak dengar tak?

Aku : Errmmm... boleh jugak... *jual mahal okey*

Kamu : Tak risau cair?

Aku : Tak de lah.. biasa jer....

Kamu : Okey.... *nyanyi lagu kat bawah ni. siapa tak dapat dengar video kat bawah ni, boleh KLIK SINI*



Okey FINE! Aku cairrrrrrr! Skang dok ulang lagu tu. Kamu! Jangan gelak!

12 kata-kata jiwang:

peaNut said... BALAS

duhalll...amir tok tunang ktk..huhu...

Bilal binti Robah said... BALAS

untonglah hidup ada si dia

;)

Prince Halilintar said... BALAS

sweetttt...........

Kartini said... BALAS

amboii bahgianya hik3

AmirFX said... BALAS

Nice song!

~AmyLiana86~ said... BALAS

amboi3....

Kathy Tuah said... BALAS

bestnya!!

khairunnisa ♥ said... BALAS

nice song :)

nabilah_2908 said... BALAS

alahai......sy lak yg cair...hehe... ;)

nice lah.. :)

aliesha kirana said... BALAS

aaaa pengsan.. cairrrr tahap melting pointt! siapa nak nyanyi utk AK pulak ni? tp kenelah sore sedap cm amir. ehehee

miss N said... BALAS

nice voice! :)

huhu no wonder amni cairr dgr lagu nihh ;) tumbsuppp ... :)

Namee Roslan said... BALAS

hahaha , akhirnya amni cair jugaaaaa. :)

Newer Post Older Post Home