Friday, November 4, 2011

Nyarissssssssssss Lupa!

Tadi pagi lebih kurang pukul 4 pagi kamu call. Soh bangun Sahur, sebab hari ni Hari A'rafah. Oh ya! Serius aku lupa. Kesibukan betul-betul buat aku lupa Eid Adha Ahad ni dan Isnin tak kerja. Mujur kamu ingatkan. Terus bangun sahur walaupun perut masih kenyang lagi malamnya makan tengah malam. 

Tengah hari tadi, tiba-tiba rasa nak makan. Kebetulan masa tu kamu call. terus lah bagitau nak makan McD. Beria kamu soh pergi sebab dah agak lama nak makan kat McD tapi aku asyik tak berkesempatan je. Serius tak ingat pulak yang aku berpuasa

Tapi, tiba-tiba.... masuk je kereta, kamu tweet aku. 





Okey, fineeeeeee.... Sila bersabar. Tunggu ini malam kita buka kat McD ya perut. oh!


p/s: apa yang sedap kat McD?

8 kata-kata jiwang:

aliesha kirana said... BALAS

hahahaaha ble tingin mekdi, lupa terus psl puasa eh. heehehe

Namee Roslan said... BALAS

hehe. takpe, puasa pastu berbuka banyak2 kt mcD ! yay !

Miss Dolce and Gabbana said... BALAS

Apa paling best kat McD? Kmk suka burger dengan ice creamnya.hehe.Samalah kita puasa ritok tek. :)

♥ p a a n i ♥ said... BALAS

haaaaaa..buat2 lupa ehhh :D

fiezah91 said... BALAS

hehe. sila bersungkey kat mcd ptg tok.ekeke :)

Yumida said... BALAS

adoi...godaan kecik ya amni...yummy! post juak pic burger mcd lak..lamak x g mamam kt mcd...slamat berposa....

miss niedNied said... BALAS

huhuh..nasib baikk diingAtkan sebelum mcd menghadam didalam perut:)

selamat hari raya aidil adha sis ;)

.sweet-ants. said... BALAS

suka bubur ayam mcd!!

Newer Post Older Post Home