Monday, January 16, 2012

Lagu Tema BFF Teman Tapi Mesra, Lagu Kamu

Last year, sebelum cerita Vanilla Coklat ditayangkan, ada email untuk dapatkan kebenaran kamu untuk guna lagu kamu digunakan kat dalam cerita tu. Ramai gak yang perasan dan tanya-tanya kat twitter bila aku post entri cakap tak sabar nak tengok cerita Vanilla Coklat. 

Tapi, sebab benda tak confirm, aku tak berani la cakap lebih. Kamu cakap, akan keluar kat cerita lain. Dan kamu pun tak pasti cerita apa. 

Dan malam tadi, tak tau kenapa sangat exited nak tengok cerita pukul 9 malam kat tv3. Sementara tunggu, aku main twitter (@Amni_Amirul), tanpa perasan, masa tu lagu kamu main kat tv. Selamba jer aku nyanyi jugak. Lepas tu.. eh????? Part yang, ONE MORE TIME tu buat aku nak menjerit. LOL! Baru perasan lagu kamu untuk opening cerita BFF tu. 

Dan-dan call kamu. Kamu dah gelak-gelak. Kamu pun macam tak percaya. Bukan setakat opening sebenarnya, lagu kamu adalah lagu tema. Maknanya sepanjang cerita memang akan ada lagu kamu diputarkan. oh! Terus rasa sejam tu sekejap giler. Eh?

Ni video akustik kamu aku cilok dari channel kamu,  

Jom layan lagi - Tanpamu by Amir Jahari







p/s: Tersenyum baca tweet kamu pagi tadi, 
"Hidup kadang tak berapa adil. Bersyukurlah dengan apa yang ada. =) Mesti ada hikmah disebaliknya"

1 kata-kata jiwang:

Namee Roslan said... BALAS

untuk entry yang ini. heheh:D

Newer Post Older Post Home