Monday, July 9, 2012

Tongkang Pecah

Gara-gara malas nak masuk office, bilik tidur dah jadi macam tongkang pecah. Seronok memang seronok bila kerja sendiri. Disiplin kena tinggi. Kalau tak memang diri sendiri cari nahas kerja bertimbun, serabut dan tak teratur.

Dah masuk bulan kedua kerja sendiri, ni lah jadinya. Masih dalam mode honeymoon. Lols! Nak habiskan hari ni jugak semua ni. Kalau tak memang stress sebab makin hari makin banyak benda nak buat. Haiyok!

Tiba-tiba nak hire orang. Ada ke yang sudi nak kerja dengan aku? ;D tapi gaji tak besar la. Job description, atur bahagian admin aku, terutama registration & keluar masuk produk. Fuh!!

Nak ke?

Sent from my HTC

5 kata-kata jiwang:

RaMa-RaMa Fareeza said... BALAS

haha kmk maok kereja tolong ktk..hehehe suka mek kerja ya..but yalah ada kerja nektok yg sangt bz da bee hehehe

Anisa Hang Tuah said... BALAS

bukti kerajinan =)

Ms Tikot said... BALAS

Keja part time ada x ;-)

erolnukman said... BALAS

dah berenti keja duhal ktk..best sik keja dik mpun?:)

Chenal said... BALAS

oper bagus tukk!

Newer Post Older Post Home