Monday, July 5, 2010

Susahnya Nak Buat Pilihan...

Hari tu masa balik Kuching sempat jalan-jalan ke The Spring. Cadangnya nak beli wedge crocodile yang aku nak tu. Tapi jalan punya jalan, at last lain yang aku nampak. Hee... Handbag dan beg duit ROXY. Oh ho... Beg duit saya dah mintak diganti. Bley ke saya nak beg duit tu kamu?

Handbag ke beg duit? Erm... Aku keliru. Perempuan memang cam gitu kan? Kalau boleh nak dua-dua. Hee.... Tapi kamu cakap, pilih satu je. Hem... Susahnya. Dua-dua pon cantik. Tapi, aku lebih perlukan beg duit. Dengan berat hatinya, aku pilih beg duit. Apepon, aku akan datang balik nak beli handbag tu. Erm..

Dan giliran kamu plak. Aku tak tau nak bagi hadiah apa sempena kamu nak ke ASRAWA. Serius aku tak tau. Nak bagi GITAR, aku tak mampu. GITAR kamu nak tu mahal sangat buat masa aku tak dapat gaji lagi nih. Masa tengok handbag dan beg duit aku tu, kamu sempat tengok topi koboi yang kamu minat tu. Ada dua pilihan. Satu RM 165, satu lagi RM147. Nak yang mana satu?

Akhirnya kamu pilih Jeans BUM. Erk? Sebab kamu cakap, seluar banyak dah tak muat. Ahaha... Kamu dah makin chubby. Saya suka! Elok lah dari saya yang makin kurus nih! Cam mana nak tambah berat badan ni? So sad.... Terharu bila kamu selalu cakap, "Abg sik mok papa sayang. Cukup sayang sentiasa dengan Abg" Erm...


Fly Me To The Moon,

5 kata-kata jiwang:

Ibu Iman said... BALAS

ktk di cne sebenarnya nektok?

Mr Noble said... BALAS

beli gitar bile dpt bonus.
btw, i'll change my design/layout.. tunggu.. :D

Dayung Serian said... BALAS

alahai...so sweet:)

Amni said... BALAS

Ibu Iman: Kmk di batu belah batu bertangkup. Hee... Kelak mek padah k...

Mr Noble: Yup! Beli masa dapat bonus. Dapt bonus ke tahun ni kalau ekonomi gawat cam gini? hee... Ok, lebih senang nak komen...=)

Dayung Serian : Sweet ooo... Ngegeh jak mek duak selalunya... Hee....

Cik Amy Sensei said... BALAS

:)

Newer Post Older Post Home