Monday, July 12, 2010

Tak Sihat Tanda KasihNya


Mungkin sebab kebelakangan ni susah nak tidur, aku jadi kurang sihat. Tak sihat tanda kasihNya kan? Supaya kita lebih mengahargai hari-hari sihat kita. Sangat tak selesa bila malam asyik terjaga. Sekejap rasa panas, sekejap rasa sejuk. Makan pun tak lalu.

Kamu, semalam dapat makan bubur je. Itupun macam tak rasa apa kat lidah. Habiskan jugak sebab tak nak gastric plak datang. Kamu cakap nak datang sini, nak masakkan untuk aku. Nak hantar sweater sebab kamu tahu aku serius tak dapat nak lelap mata sebab tak selesa tidur tanpa sweater tu.

Tapi… Aku tak bagi. Banyak belanja semata-mata nak datang sini kan? Sabtu ni kamu dah nak ke KL. Banyak gak nak kena guna duit tu. Tak pe laa.. Sikit je ni. Insha ALLAH kejap lagi baik la ni. Cuma kena biasakan diri tidur tanpa sweater. Erm…

Kamu pun tak sihat lagi kan. Tapi risaukan orang lebih. Erm.. Jangan risau k. Saya dah kuat sikit. Dah boleh berdikari. Dah tak manja sangat.


Saya Dah Besar,

16 kata-kata jiwang:

kal jis (im not carl zeiss) said... BALAS

Benar, ya tanda nya syg kita.. Kira cubit2 syg.. Get well soon.. Jgn lupak makan ubat k.. :)

Amni said... BALAS

Kal jis: Ubat susah nak carik kat sitok. Perlu ke klinik... Itu bukan hobi. Nang pemalas ooo... He... Insha ALLAH..

Mr Noble said... BALAS

makan ubat, bykkan rehat, tdo awal & cepat2 sembuh ok?

Amni said... BALAS

Mr Noble: Insha Allah... tdo memang sangat awal. Tapi pukul 2, 3 pagi, bangun balik... Erm...

Beautiful Stranger said... BALAS

'dah tak manja sangat'..yer..manjak lah ya..hehehhehe..alololo..suka org manjak!

Amni said... BALAS

Beatiful Stranger: Hahaha... Tetak mek baca... Mena juak ooo.... "dah tak manja sangat'.. manjak juak... he... kmk suka juak urang manjak....=P

Miss Videl said... BALAS

Thanks for your post in my blog!

Ayat-ayat blogmu nang best!

Khairul Antasha said... BALAS

mena ya..get well soon!.. yerdehhh jiwang :P

Amni said... BALAS

Miss Videl: Suka jalan2 baca blog urang...=)

Krol: Nang jiwang ooo... nama blog jiwang... Jiwang sia ctok... *wink*

dLa said... BALAS

suruh jela post sweater tuu. hehe.
cpt sembuh oke!

ainz said... BALAS

jgn lupe minum air suam byk2~ :)

Amni said... BALAS

Dla: Yer kan... hahaha.. tah pape je... nape tak fikir.. Adeh!

Ainz: Yer... baik... Tq dear...=)

syahira ariff said... BALAS

alololo
sweetnyer~!
care betul dia kat kamoo dear
=]

ainz said... BALAS

tu la..sweet sgt..
bertuah nye dia.. :)

Dayung Serian said... BALAS

get well soon babe:)

Amni said... BALAS

Syahira: Kalau tak care, saya merajuk! Hee

Ainz: Bertuah ke? Yup! Memang sangat betul! Hee...

Dayung Serian: dah bait kak.. tq.. =)

Newer Post Older Post Home