Tuesday, September 28, 2010

Sukati Saya La Nak Suka Dia~ (Cakap slow-slow dengan nada mengada)

Hari tu, Sabtu lepas, sempat tengok Yuna kat dalam Rancangan Raya CT Nurhaliza. Terus SMS kamu,


Aku : ada Yuna kat TV1

Kamu : Oh! Best!


Aku : Tapi cam keruk... (Tapi macam kaku je..)


Kamu : Ya ka?


Aku : Lagi suka Ana Raffali..


Kamu : Sik best! Yuna lagik best... (tak best! Yuna lagi best!)


Aku :(macam geram) Anna Raffali best lagi...


Kamu : Lagu nya boring... Lagu Yuna baru style...(Lagu dia boring.. Lagu Yuna baru style)


Aku : Ceh! *jealous*

Kamu : Sukati abang la nak suka Yuna (cakap sambil gelak)



Bukan tak suka Yuna, tapi lagi suka Anna Raffali. Style ooo... Dulik la kamu tak suka. SAYA SUKA! Sukati Saya La Nak Suka Dia~ Ngeee...








Peminat Ana Raffali,

21 kata-kata jiwang:

ztie said... BALAS

agik juak hal tok tek. ahaha

Amni said... BALAS

Dear Ztie,
HARUS! ngeee.....

Vivian said... BALAS

lebih kenal yuna dari ana..yg tauk ana pakey kurung..hehe

erolnukman said... BALAS

yuna best aih....lamak dah kenal yuna sbnrnya.sbelum nya popular gik...hehehe.tp kinek tok dah popular gila...

Amni said... BALAS

Dear Sis V,
hee... nang sik rami kenal nya sebab nya sik popualr gilak... hehe...

Dear cikgu erol,
okey... sorang gik suka Yuna... nang nya best.. tapi tetap juak suka ana raffali.. erk? he...jeles sebenarnya... huhu

Faizal n Fashitah said... BALAS

Uihh..bok la mek sedar ada artis nama Anna Rifle koh. Kamek cam biasa laa.. peminat Yuna. Lagunya stylo keh keh keh..

MiMiEy :) said... BALAS

saya lebih suka yuna..
tp iktkan 22 x suka..
hehehe

ainz said... BALAS

Ana Raffali comel,la..suke tgk muke dia....

Unknown said... BALAS

XMNT YUNA SGT,,HEHE

AmirFX said... BALAS

Ana Rifle pun lagu biasa2 jak.. Yuna pun lagu best.. P duak2 ada kelebihan masing2 sebenarnya... Kmk lebih minat ngn Zoey Dechanell..

ciK LyndaWawa said... BALAS

kmk x minat yuna.

♥ p a a n i ♥ said... BALAS

ana raffali senior saya kat sekolah dulu ;)

Elin said... BALAS

masing-masing ada minat masing-masing ^^

ape2 jer said... BALAS

sy suka dua2 hehehe

eik`S noName said... BALAS

btol tu...esyad suke ana raffali gak...siap dah penah buat entry sal ana rafalli lagi...ahaks

mrnoble said... BALAS

dua2 bes jugak, sebab dua2 lain dr yg lain. :D

pasni letak gambar amni tgh pegang gitar lak :D

amy said... BALAS

kami pom suka ana gak..huhu

Amni said... BALAS

Dear all blogger,
walaupon kamu minat Yuna, saya nak jugak cakap saya minat Ana.. =P saya pegang gitar? boleh... insha allah.... hehe...

labulabi said... BALAS

kamek suka nangga gambar ya ko.nya pun view ya kacak bah.bleh bagi copy nak besar kah.hehehe. yuna! ana!.sapa cdak ya?x kenal eh.

Amni said... BALAS

Dear labulabi,
tolong lah.. serius kitak sik tauk? ngee... g google.. mek saja jak kah gambar kecik.. menag ada kecik ajk sebenarnya.. hoho..

Kakmim said... BALAS

kmk pn x suka yuna... aaarghhhh... tutup redio... tebat telinga

Newer Post Older Post Home