Friday, December 24, 2010

Serius Sombong Tak Boleh Nak Jadi Kawan! Menyampah!

"Waktu mirul dengan Mrs.amni mirul, waktu bekenalan tu tak la berapa bagus...tapi mirul pendamkan je...first time jumpe Mrs.amni kan..muke die macam sombong and muke yang tak dapat ditegur tuk jadi kawan..." serius ni pengakuan ikhlas dari kamu.


Ko tau, selama ni kamu selalu cerita 1st time kamu nampak aku, kamu rasa terpaut. Tapi tak pernah plak aku tau kamu cakap aku sombong + tak bley nak jadi kawan. Wahhhhh... kalau aku tak baca entri kamu yang INI, memang sampai bila-bila la aku tak tau.

Serius Besar Giler Gambar
Memang di awal perkenalan aku dan kamu tak begitu baik. Aku cam nyampah je tengok kamu bajet macho bawak gitar + ala-ala style penyanyi indonesia. Sangat tak suka. Lepas tu masa jadi AJK untuk program aku lak tak bawak baju proper untuk hari pendaftaran peserta. Mana tak aku bengang. Lepas tu, asyik nak berfacebook je kalau ada masa lapang. Ishhhhh! Geraammmmmm.....


Untuk melepaskan kemarahan aku, aku selalu kenakan kamu masa program tu. Aku selalu bagi task yang menyusahkan kamu. Saja aku tak nak kamu rehat lebih-lebih. Haha...Contoh cam kalau bangun subuh, pukul 4 pagi dah kena kejut peserta program. Dah tu kena solat berjemaah lagi. Lepas tu kena tolong sediakan makanan kat dapur. Lepas tu kemas dapur lepas peserta makan. Kalau sebelah malam plak, lepas post-mortem, aku akan soh kamu catat dan buat laporan ringkas perjalanan program setiap hari. Jahat kan aku! Ahaa... Dulik laa....


Kelakar bila ingat balik.














psstttt.... 1437 Abang!

















LOL,

9 kata-kata jiwang:

Anonymous said... BALAS

gile laa bapak best kalau ade pakwe leh tulis about kite kt dlm blog, tiap entry plak tu..hiihh

ztie said... BALAS

kamek paham 143 jak.. Bila dah 1437 ya kmk sik paham

lalatipah said... BALAS

aie2, nasib awang xpande berblog,mun sik byk kali di krepakny kali pertama berkenalan,hahaha!! ktkorg duak SWEET!! :D

TunTeja said... BALAS

setuju dgn sweet-ants!

B I Y S said... BALAS

sweetnya :)

Vivian said... BALAS

owh..terimbau kembali kesah zmn skolah kmk..huhuhu

Amni said... BALAS

Dear sweet-ants & tun teja,
haha... nak check jugak mirul buat kat setiap entri ke tak... hahaha...... kalau cakap yang baik2 okey kot.. kalau kutuk2 ni, ketuk kang... haha....

Dear Ztie,
7 ya forever... hehe.... =P

Dear syazy,
mirul ya jeles kamek da blog,.. nya sik suka nulis lu pandey rajin kotan nya eran pa digago glk kamek ngan blog... haha

Dear Izaty,
hehe... =P

Dear Sis V,
sila cerita kat blog jiwang anda.. hehe... lamak dah kitak sik nulis kat sia sis.... =P

cikceriacorner said... BALAS

hehhehehe..so sweet..:)

Vivian said... BALAS

kelak la nulis sia.hahaha mode jiwang after 3 thn bersama..

Newer Post Older Post Home