Monday, May 23, 2011

Aku Jadi Takut


Bila dengar cerita dari M pasal ada seorang perempuan ni cakap tah pape pasal aku dengan M, aku jadi takut nak blogging. Aku tak kenal perempuan tu. Dan perempuan tu pun tak kenal aku sangat. Yang aku tahu, perempuan tu add aku kat facebook. Dan sekarang dia dah block aku. eh? dia yang add aku, alih-alih dia plak yang block aku, kenapa plak?

Salah orang tempat perempuan tu mengadu. Tup-tup tempat dia mengadu tu adalah bestfriend aku. Kelakar sebab dia tak tahu M tu bestfriend aku. Nak je aku jumpa perempuan tu. Nak jugak tengok reaksi dia macam mana. Tapi M cakap, sabar. Jangan layan.

Awak, kalau la wak baca blog ni, saya mintak maaf. Tang mana yang menyebabkan awak sakit hati sangat kat saya? Saya da marah awak ke? Tak kan? Awak kan yang nak kenal saya? So? Kenapa nak cerita benda yang tak baik pasal orang yang awak baru kenal? Entah sapa-sapa lagi la awak pergi cerita. Please jangan la jadi perempuan yang menganiaya perempuan yang lain. Hari ni awak buat kat orang, esok-esok entah-entah awak yang kena kan? Jaga diri leklok.

Terima kasih pada yang follow. Cuma, kalau boleh, sila tinggalkan link awak yer. Sebab tak semua yang follow tu ada link terus ke blog awak. Jadi saya tak dapat nak ke blog awak dan follow balik. Sorry tau. Kalau ada yang tinggal komen tu, memang aku akan balas balik kunjungan. Terima kasih.


6 kata-kata jiwang:

faraherda.razalan said... BALAS

ade gak org mcm tu eh?

Anisa Hang Tuah said... BALAS

amni...chill okey

(:

[sutera kasih] said... BALAS

mcm2 jak manusia tok owh..sabar jak amni..

dLa Suri said... BALAS

Die add sbb nk stalk la tuu

Anonymous said... BALAS

amni lately byk stalker ek?? hati2 takot ada yg terlebih stalk

ztie said... BALAS

Hai.. Saya follow u. Follow balik yerr

Ztieshr.blogspot.com

:P

Sikpalah deng. Org ya jeles.. Jgn amik ati. Kdg2 mst ada

Newer Post Older Post Home