Saturday, May 21, 2011

Aku Tak Sekuat Rupa

Bila aku toleh kanan, aku toleh kiri, serasa hidup aku masih macam biasa. Tapi bila aku toleh kanan, toleh kiri lagi, jauh-jauh, hidup aku dah mula berubah.

Aku tengok kawan-kawan kamu, kawan-kawan aku, jauh beza. Aku tengok lagi dan tengok lagi, aku jadi cemburu. What should i do? Aku tengok, aku renung. Boleh ke? Ya, aku akui, aku tak pernah disisikan. Malah diraikan. Cuma sifat pemalu aku mengatasi pergaulan aku.

Seronok kalau ada di sisi. Tapi dekat, lain pulak dugaannya. Biarlah orang nak cakap apa. Tapi hakikatnya, aku sama macam kamu. Mudah down dengan kata-kata orang. Kerana itu, blog ini dulu aku private.

Macam mana? Aku ingin menjadi sebahagian dari mereka. Tapi aku segan. Mungkin beberapa kali jumpa, baru boleh sesuaikan diri kot. Biar aku senyap di sini. Melihat dari jauh.

3 kata-kata jiwang:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said... BALAS

wani pon xkuat ;(

.sweet-ants. said... BALAS

xpe amni..mula2 je awk ras janggal. awk kena kuat semangat, hidup kita berubah ikut arus.. yg pnting awk jd diri sendiri tu lebih selesa.. jgn lupa pd Allah, doa semoga tidak ubh hati si dia berpaling dr awk..

Amni said... BALAS

Dear Wani,
kita belajar tuk kuat k..=)

Dear Zura,
thanks wak... terharu baca... selalu doakan... insha allah...

Newer Post Older Post Home