Monday, May 16, 2011

Hantaran Kawen Amni & Amirul

Dah tahu tarikh kawen aku dan kamu? Sila baca entri Tarikh Nikah Amni_Amirul. Hari tu masa dalam perjalanan balik dari office nak hantar adik aku balik umah mertua dia, kamu call. Ni gara-gara aku SMS bagitau aku join jadi Krew Jom Heboh pada 4-5 jun kat Kuching.

Kamu : B, tak payah jadi krew jom heboh tu la...

Aku : Haihhh.... Nape plak?

Kamu : Please laa... Awak tak tau industri ni sosial dia macam mana..

Aku : Laaa... Jadi krew je pon...

Kamu : Cancel kan lah... ke dah bagi tau nak join?

Aku : Err...

Kamu : Awak nak jugak? Macam mana boleh dapat?

Aku : Kawan bagi nama... (Mati la..Padahal kawan yang soh aku call MY TV3)

Kamu : Habis tu? Dapat token ke?

Aku : Aah... RM** sehari.

Kamu : Tak payah la... Saya boleh bagi lagi banyak...

Aku : Laaa......

Kamu : Tak payah.... T saya bagi 10 kali ganda...

Aku : Hem... hantaran kawen... 10 kali ganda darab dua darab 10...

Kamu : Okey!

Aku : Darab 10 lagi...

Kamu : Berapa tu b?

Aku : Hahahahah... tahu takuttt....






Darab 10 darab 2 darab 10 darab 10 = berapa? <--- gila tak kawen la aku! Hahahaha..... Kamu, saya nak jadi krew tu jugak. Pleaseee....... Masih menunggu green light!

6 kata-kata jiwang:

Puan Eka said... BALAS

eh bes jadi crew tu..kalo nak mnx cane eh?? hehe

Cik Nathrah said... BALAS

oh. af 9 skng da leh calling2 time kat sane ek.

ztie said... BALAS

Krew apa ya?? Kmk mok juak!! Pelis!

SyAfaWaNi ♥‿♥ said... BALAS

haha..mesti byk kott kalau dah darab 10 bagai...ekeke..ha cepat pujuk pelan2 na..kasik kelip2 mata tu..hik3

Cik KemBhoJha said... BALAS

so swetttttt........

:) ada kalanya, bila dia melarang... mesti ada sebab nya... ;)

tepuk dada tanya selera amni...

[sutera kasih] said... BALAS

wowwww...brapa kali darab yaaa..hehe mun kawen, jgn lupak jemput hihi hope nya berik green light la amni..bkn apa, nya care ngn ktk yaa..

Newer Post Older Post Home