Tuesday, May 31, 2011

Jangan Marah, Boleh Tak?

Balik dari keluar ngan member, tukar pakaian semua, terus ke toilet. Sempat SMS kamu sebelum tu. Masuk je bilik, tengok ada 3 misscalled dari kamu. oh! Terus call balik.

Kamu : Kat mane tu? Nape tak angkat call?

Aku : err.... *tengok hp dua tiga kali. apasal suara garang giler?* orang p toilet la...

Kamu : kat mane?

Aku : dalam bilik...

Kamu : Kul bapa balik?

Aku : pukul 11 la....

Kamu : tak suka tau! Tak angkat call.. tipu la tu...

Aku : *hey! apa kes? Cakap dalam hati je* Laa... orang p toilet. Hp kat dalam bilik.. Macam mane lah?

Kamu : Orang cakap tak suka. Tak suka la....

Aku : *blur*

Kamu : *gelak jahat*

Aku : Jahat oh! Saja nak kenakan kita!



Kamu kan! Saje je tau. Dua kali aku kena hari ni. Padahal birthday kamu. Yang kena nyer aku. Grrr.... Jahat oh! Happy Birthday dear. Terlalu banyak doa untuk kamu sampaikan aku tak mampu nak cakap apa lagi dah. LOL!

4 kata-kata jiwang:

meaw said... BALAS

waaaa,kesian dia salu kena,kekekeke ^_^

wa khairul onggon said... BALAS

Yerrrdehhhh... hepi bday utk ehem2 ktk ya... Pandeinya ambik ati ktk.. :)

Hanis MY said... BALAS

eh kenapa comel sgt ni! gelak srg2 baca hik2...

Amni said... BALAS

Dear meaw,
memang selalu dear... huhu


Dear En. Onggon,
hihi... thanks.. hehe...

Dear Kak Hanis,
hahahhaha,,,,, amni bila baca balik pun boleh gelak.. dia tu ada2 je..

Newer Post Older Post Home