Thursday, June 23, 2011

Amboi! Dah Bagi Betis Nak Paha Pulak

Masa aku menaip entri ni, kat sebelah aku ada milo ice dengan roti bun inti mentega. Walla.. Kalau pekena milo panas masa sejuk-sejuk ni mesti sedap kan? Kamu keluar dengan Joe Lee. Jadi memang tak la nak kacau-kacau kamu ngah sibuk kat luar. Sibuk melepak.. Err...

Kamu : lepak kami bukan lepak kosong tau. Lepak kami sarat dengan ilmu.

Ha.. Kan dah kena bila aku saja je usik-usik kamu. Kalau aku dok ngan mereka, memang aku akan senyap sambil segih-sengih je. Nak sampuk apa memang tak tau la. Semua dengan ilmu muziknya. Aku? Err.. Ilmu kimia boleh la..

Tadi petang, 1st time video call ngan kamu. Kat kuching ni terhad 3G nya. Kat rumah aku tak de. Tapi kat office ada. Wah! Main-main try, sekali boleh! Sangat seronok! Memang masing-masing pon dah lama tak tengok masing-masing..

Kamu : B, abg nampak cam dah berisi sikit la.. Good! Makan banyak-banyak lagi..

Aku : seriusss? Ilusi je tu..

Kamu : betul.. Tambah lagi sikit..

Aku : memang sedang berusaha ni. Tak de la kecik sangat kan nanti. Nak jogging jugak..

Kamu : bagus3! Lepas jogging mesti letih kan. Lepas tu mesti b makan. Lepas makan terus tido tau..

Aku : heyy! Tu cari penyakit. Tak nak la.. Orang nak badan sihat la... Tough sikit.. Bukan la bermuscle. Tapi atleast tak lembik..

Kamu : elok lah tu.. Makan banyak-banyak tau..

Tengok tu. Balik-balik soh orang makan banyak. Kelakar sebab dulu memang kamu tak kisah. Tapi sejak kamu jumpa aku kat KL hari u, kamu asyik risau sebab aku memang sangat kurus. Dulu tak de la kurus sangat. Memang sejak kamu dalam AF berat badan aku turun mendadak. No wonder kamu risaukan aku sangat masa kat dalam tu. Serius aku tak perasan berat aku turun masa tu. Tapi memang selera makan sangat kurang.

Tapi sekarang sedang berusaha nak naikkan balik berat badan. Sebab sekarang underweight. Kang jadi hantu jerangkong lak kan? Selera makan makin kuat sekarang. Sebab tu asyik nak makan je kerjanya. So far so good. Lagipun aku memang makan supplement jugak. Amik vitamin C lagi.

Akan datang, nak try VCO. Tadi sempat lagi berkenalan ngan kawan baru sambil tanya-tanya pasal VCO ni. Tengok! Banyak kan manfaat blogging? Hiks! Aku nak berisi sikit sebelum 16 Julai. Helpppppppp!!

7 kata-kata jiwang:

fiezah91 said... BALAS

hahaha.makan byk2 gik.nang kurus gilak ya.. hehe :D

Cik Eka said... BALAS

waaaaa amni dah brisi..
eka nk try vco gak la..heeee

ztie said... BALAS

kinek bideo kol dh byr sik bez. dlk free mek duak achie salu tandah jak phone ya cmya jak. wuwu

[sutera kasih] said... BALAS

hehe jom amalkan VCO..hihi

ainz said... BALAS

Makan banyak2 tau! ;)

labulabi said... BALAS

berisik banyak pun x da hal bah.wakakaka.

Amni said... BALAS

Dear Fiezah,
hahahha... baik mem!

Dear Cik Eka,
rasanya cik eka dah cukup la... =) tak kurus pun...=)

Dear SK,
harussss... hahahha

Dear Ainz,
banyak dah kot..=p

Dear en. labulabi,
errr.... sik suka juak nya berisik banyak.. hiks...

Newer Post Older Post Home