Sunday, June 19, 2011

Bicara Stanza Cinta Sama Kamu

Lepas tengok smallville, borak dengan kamu. Kamu masih kat luar. Lepak dengan member AF yang lain, juga dengan Joe Lee. Kalau ada Joe Lee, aku senang hati. Kenal kan Joe Lee?

Kamu : b sihat?

Aku : sihat.. Tadi kan abg, org tengok cite stanza cita.. Nak tau tak pe benda?

Kamu : apa dia?

Aku : heroin dia nama amni. Haha.. Kat timeline kawan2 tag nama org pasal nama heroin tu. Dah tu kat facebook ada jugak. Kelakar! Dah la hero dia aaron aziz.. Jap lagi ramai la orang guna nama amni kan macam kes cita nora elena hari tu.. Semua nak jadi seth.. Ada elena la.. Haaha...

Kamu : *gelak je*

Aku ; dah tu orang cakap, kan elok nama hero dia amir jahari. Lagi sesuai..

Kamu : ha kan.. Sesuai-sesuai.. Besssttt! *gelak lagi*

Borak-borak sambil kacau kamu main angry birds. Dah azri, raqib dan erul sampai kat tempat kamu lepak tu baru la aku dan kamu berenti borak.

Errr... Motif? Pasal stanza cinta tu pun nak cerita kat kamu kan? Aku memang.. Apa yang aku tak cerita kalau dah teruja! *gilaglemerkeapa*

5 kata-kata jiwang:

.sweet-ants. said... BALAS

hahhaaa amniii~~ sesuai sgt.. dah la pelakon tu bw watak wanita muslimah yg sopan santun, bertudung, mcm amni_amirul :p

Amni said... BALAS

dear zura,
awak kan.. Ade2 je taw.. Malu saya *tersipu-sipu*

wakakaka... Sy imagine saya yang ayu macam amni tu. Amboiiii! Tak agak. Org baca entri sy org tak dpt nak imagine kot sy ayu macam mana.. Hahahaha...

wanda arry said... BALAS

stanza cinta ada aaron aziz...wajib tngok ni

nabilah_2908 said... BALAS

hahaha..meriah timeline Amni semalam kan... ;)

Amni said... BALAS

Dear wanda,
ada tengok semalam? hiks.. best!

Dear nabilah,
sangat meriah.. hahahha...

Newer Post Older Post Home