Sunday, June 19, 2011

Nakalnya Laa...

Selamat Pagi Semua,
dengarkan lah nada..
Suara dan irama,
yang menyakitkan telinga..

Upss! Nyanyi-nyanyi lagu kamu, Tanpamu.. Semangat seyh bangun pagi-pagi nak sahur dapat cakap dengan kamu. Thanks dear... Lepas buat entri ni, aku sahur. Baru lepas baca entri kamu. Kelakar part yang semua orang nak kejutkan kamu, tapi kamu boleh tak sedar. Dapat imagine Joe cerita macam mana.

Ingat masa kat kl Joe Lee bawak jalan-jalan malam pertama aku kat kl hari tu. Boleh kamu tertidur kat sebelah Joe Lee yang sedang rancak borak ngan kamu. Memang kamu sangat letih malam tu sebab malam sebelum tu kamu tak tidur Joe Lee bitau gara-gara exited nak jumpa dan jemput aku kat airport. Kamu, ada je yang buat aku tak kering gusi. Thanks dear..

Take care esok.. =)


P/s : Selamat bersahur dan berpuasa bagi yang berpuasa. Tak kisah la puasa sunat rejab ke, puasa ganti ke.. Hiks! Yang perlu ganti, ganti cepat tau! Jangan buat last minute. Hee..

8 kata-kata jiwang:

farah wahedda said... BALAS

waaahhh ranjinye puasa .....selamat pagi yee

sukasuki said... BALAS

hehehe...hamboi.entri sempena bersahur pun ada...sahur apa td tu?

Amni said... BALAS

Dear farah,
hiks.. practise.. kan nak ramadhan.. =)

Dear Sukasuki,
sahur milo, bubur and supplement... hiks!

Hanis MY said... BALAS

sweetnyaaa hehe... selamat berpuasa my dear...

wewittt layout baru yg sgt cun!

aliesha kirana said... BALAS

slmt berpuasa! comel sungguh si kamu itu..hehe

nabilah_2908 said... BALAS

selamat berpuasa Amni... :)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
KISAH TELUR

Amni said... BALAS

Dear Kak Hanis,
tq sis... =) mirul cakap yang sebelum ni cam tak cun.. hahah...

Dear AK,
hiks... thanks dear..=)

Dear nabilah,
thanks dear.. t jap g amni singgah ea..=)

[sutera kasih] said... BALAS

selamat berbuka puasa kelak..tp kmk awal bukak lah :P

Newer Post Older Post Home