Thursday, June 2, 2011

Bukan Senang Nak Dapat, Tapi Dapat Jugak

Hari tu aku ada cerita pasal kamu tak bagi aku jadi krew Jom Heboh. Dan berapa hari berlalu. Masa tu aku call kamu. Berkeras kamu tak bagi. Menyesal call. Tak de la kamu marah. Tapi takut jugak la nak cakap dengan suara tegas kamu.

Beberapa hari lepas tu, aku try lagi. Tapi kali tu, aku SMS. Tak berani nak call lagi.

Aku : pasal krew jom heboh tu kan... Errmm... Boleh tak orang pegi?

Kamu : okey. Boleh. Pegi la...

Aku : *melompat bila baca sms kamu* serius boleh?

Kamu : boleh la sayang...

Aku : thanks b... =)

Giler suka aku. Malam ni miting krew jom heboh. Kamu siap pesan macam-macam lagi. Amboi! Baru nak pegi miting kan? Errr...

P/s : boleh tak miting extend pukul 9 malam? Nak tengok nora elena. Haishh!

5 kata-kata jiwang:

za said... BALAS

nora elene? hehehhee

Mawar Berduri said... BALAS

bukan jom heboh p sabah ker?

SyAfaWaNi ♥‿♥ said... BALAS

wani dah jatoh cinta kat seth tan la amni! walla! haha =D

mOon jOhari said... BALAS

sama la kita..minat sgt nora elena...

Amni said... BALAS

Dear Za,
fav tu...=p

Dear MB,
pegi sarawak sayang... =)

Dear Wani,
hahaha.. memang semua dah jatuh hati kat seth.. seth takpe,.. jangan aaron..=P

Dear moon,
kannn? Best! Suka!

Newer Post Older Post Home