Saturday, June 11, 2011

Kamu, Mintak Maaf.

Tak tau apa masalah aku. Adohai. Kamu, mintak maaf. Saya tahu, memang salah saya yang cepat sangat tergoda. Padahal hari tu dah janji dah. Ni yang terkhir. Sedih ni.

Ni semua ztie nyer pasal. Alamak! Ztie lagi. Dia la yang kenalkan. Kalau tak, tak de la aku jadi macam skang ni. Err.. Kamu pun salah jugak. Sapa soh kamu pun sama jugak. Kamu tahu tak saya banyak terpengaruh dengan kamu? Haa.. Jangan nakal-nakal. Kamu nakal, saya lagi nakal. Err...

Fine. Kamu.. Saya mintak maaf sangat-sangat. Macam tak boleh je nak ikut cakap kamu kali ni. Maaf la yang ni memang saya berdegil.

Kamu : boleh kalau b nak blackberry. Tapi nokia e72 tu, jual.
Aku : alaa.. Sayang la e72 ni..
Kamu : tak boleh dua hp..
Aku : hemm...

Aku nak blackberry torch. Tapi aku tak nak jual nokia e72 aku ni. Sayang oh! Kalau jual, harga pasaran cuma 300 je dia nak amik. Mana la aku nak jualkan kan? Maaf kamu. Saya takkan jual e72 ni. Maaf sebab saya akan ada dua handphone *belum ada lagi dah berangan*

kamu, pleasee.. Bb torch eh?

5 kata-kata jiwang:

Ms Tikot said... BALAS

Kmk pun pakei HP Nokia E72. Oklah ya... ;-)

Faaein Talip Roy said... BALAS

tak nak jual... bagi dekat faaein je lah.. hehehe.. =P

ape2 jer said... BALAS

simpan2 hehe klu mampu ada dua hp pe slhnya kekeke

y-A-n-A said... BALAS

Haha. sayang kn hp sndiri, tp nk tmbh koleksi. ngee~ yana pun nk BB tp tak dapat2 jugak. Sedihh.. T^T

Siti Sahmsiah @ sahm said... BALAS

beli bb, nokia simpan k spare...hehehe

Newer Post Older Post Home