Friday, June 10, 2011

Segan Sebenarnya

Aku kan, segan sebenarnya. Dulu blog aku cuma untuk kamu baca. Aku tulis ikut suka hati je. Kadang aku tak rasa jiwang pun. Tapi kalau jenis yang tak bley terima memang akan geli-geliman. Biasanya apa yang aku tulis, aku mintak opinion kamu. Boleh tak aku tulis ni, tulis tu. Bila kamu cakap okey, baru aku akan post.

Tapi sekarang, keadaan berbeza kot. Terasa makin hari makin ramai yang singgah. Tak de la gempak macam blogger famous. Cuma cukup buat aku rasa segan nak menulis. Sebab tu kalau lihat entri aku sekarang cam bosan kan? Sebab kadang menulis buka dari hati. Haihh.. Payah noo..

Aku menulis kerana kamu. Mulakan blog ni memang hanya kerana kamu semata. Boleh tak aku jadi macam dulu? Sebab aku lebih selesa macam dulu. Menulis untuk kamu. Boleh? Kalau tak boleh, aku private je la blog ni. Haha..

8 kata-kata jiwang:

Anisa Hang Tuah said... BALAS

amni jangan lah ugut :|

Hanis MY said... BALAS

Amni...just be urself my dear... maybe its just in ur thoughts... biasalah tu karakter manusia kan berbeza, sesiapa yng suka dgn r style will always stick with u mcm ahkak ni haha sempat lg nak mention diri sendiri kih2

ape2 jer said... BALAS

be urself hehe

.:Farah Liyana:. said... BALAS

hello amni :)

MiZ Rayy said... BALAS

biar laa.. abaikn sja ckp org. apa skali pon yg kita buat, kta taip, kta tulis, kta luah, ada yg suka, ada yg x... just go on.. be urself ok..

mai meowmeow said... BALAS

comel nyee ~

hanya untuk kamu <3

jangan la private :(

B I Y S said... BALAS

amni.. xnk la private.. rndu bca entry amni yg mcm dlu.. ahahaha.. sukew =)

Mawar Berduri said... BALAS

private kan dan buka untuk orang tertentu jika itu buat kamu selesa.. :)

Newer Post Older Post Home