Tuesday, June 7, 2011

Kawan Kamu, Kawan Saya

Semalam petang, masa dalam perjalanan balik, kamu call. Borak-borak, then kamu cakap, Nera nak cakap ngan aku.

Nice lady. Sama-sama gelakkan kamu sebab kejadian pagi semalam. Orang dah kejut, kamu boleh tidur balik. Kesian Nera sorang-sorang tunggu kamu.

Lepas borak ngan Nera, Nera pass balik hp kat kamu,

Aku : kenapa bagi orang ckp ngan Nera?
Kamu : sebab abg nak b kawan dengan semua kawan-kawan abg..
Aku : oh! *speachless*

Kamu baca ke entri aku pasal cemburu tu. Err.. Kamu terasa ke apa? Alamak! Tapi kamu memang sentiasa faham tindak tanduk aku. Kamu sentiasa tahu apa yang aku nak. Terima kasih kamu.

P/s : entri cemburu tu tak de kena mengena dengan aku dan kamu. Sekadar perkongsian.

9 kata-kata jiwang:

Nur Liyana said... BALAS

cemburu tanda sayangggggg. haha. dia nk kamu percaya kat dia la, sbb tu dia nk kamu kawan dgn semua kawan dia. :))

mye said... BALAS

untungla jka kamu sling memahami..
hehe

Anonymous said... BALAS

sy nk ckp dgn hazama pelisss... amirrr pelisss pas hp kt sy!!

Khairul Onggon said... BALAS

Ini dinamakan perkongsian entry cemburu.. erkkk!! sekda bah.. hehehe...

Zura Tahir said... BALAS

baguslah cm tue... :)

ellieandcarl'sstories said... BALAS

hahahhah.. cemburu tuh perlu jugakkk

hani apandi said... BALAS

yerdehh.klaka nga nera.kmk mok juak, klaka ngan fina.hehe

Amni said... BALAS

dear all,
thanks komen.. Sedang demam skang ni. Tak larat giler.. Uhuks.. T kalau jumpe dorang, sy call korang bagi cakap ngan budak2 tu eh.. Errr... Yang popuan je laa... Awak yg nak cakap ngan hazama, sy mungkin segan nak bagi phone kat dia.. Kang menjeling mirul... Hahaha... Kalau pernah baca entri sebelum ni, ada sy cerita pasal kes hazama selain nera.. Hiks...

mrs 'afif said... BALAS

=)

Newer Post Older Post Home