Monday, June 27, 2011

Nak Empat Helai La Bang...

Sabtu lepas, aku sempat usha tudung online. Memang susah nak beli tudung saiz yang aku pakai kalau kat Sarawak. Memang ramai jugak yang mengeluh susah nak cari. Jadi, sambil menahan sakit perut, aku try google tudung yang aku nak. Serius aku jumpa facebook orang yang jual online. Kak Diana. Dia ada blog jugak. Klik yang INI. Lawa-lawa tudung dia. Aku suka. 

Kebetulan masa aku ngah tengok kat facebook tu, kamu online. Terus aje aku PM kamu sebab hari tu kamu ada cakap,

Kamu : Abg nak bagi tudung ngan B. Tapi tak reti plak nak pilih yang mana dan nak beli kat mana.. Heemmm....
Aku : Nanti lah k...

Dan harus Sabtu lepas aku tak lepaskan peluang soh kamu pilih empat helai terus. Dan kamu pilih empat color. Coklat, Biru. Grey dan Pink. Yes! Sebijik macam yang aku nak. Salah satu gambar tudung yang kamu pilih,



Oh! Sangat suka dan sangat berkenan. Aku tak reti guna shawl. Tak reti jugak gunan tudung instant. + kamu lebih berkenan aku pakai tudung macam biasa yang dulu-dulu. Mujurlah selera sama. Maunya kalau dia suka aku pakai shawal segala tu, adoii.. masak jugak lah aku. 

Segala tudung ni akan sampai esok hari jugak. Yeahhhh Happy Birthday to me! Amboiii.....

Hari Sabtu,

Kamu : Abang nak jadi orang pertama yang wish. Happy Birthday! 

Aku : Ngelattttt.......



p/s : jangan lupa ya bang duitnya... *sigh*



0 kata-kata jiwang:

Newer Post Older Post Home