Monday, June 27, 2011

Geram!

Baru balik rumah. Tadi keluar lepas Isyak. Konon nak ke kamdar. Sekali bila sampai Kamdar, pagar dia tutup. Tapi kedai masih bukak. Kat dalam tu pun masih ramai orang. Errr.. Kenapa? Ada jalan lain ke?

Jadi pusing lah satu taman. Tapiiiiiii... Sempat lagi sesat kat taman tu. Aku ikut je suka-suka aku je nak ikut jalan mana. Sekali jumpa jugak jalan belakang kamdar tu.

Tapi masalahnyaaaa..... Aku tak perasan tu jalan belakang. So pusing balik ke depan Kamdar. Masa tu lampu dia hampir nak tutup semua. Sangat geram sebab memang nak menghabiska minyak kereta aku. Tapi hasil tak dapat. Haisshhh.

Mak ajak pegi esok malam pulak. Harus keluar lepas maghrib. Kalau tak jadi macam tadi la. Pukul 9 kot dah tutup. Jauh tuuu dari rumah aku semata-mata nak pegi kamdar tu. Mujur keluar ngan mak aku. Kalau tak de minyak, mak boleh topup. Err...

Apapun, esok jangan la segala hadia tak mari. Maunya aku geram sampai esok. Harus aku pegi office mak aku dan2 bila tau barang dah sampai. Semangatttttt! Tak sabar betul me.



P/s : birthday wish ; nak kamu ada untuk celebrate birthday sama. Tapi itu memang mustahil.. ='(

2 kata-kata jiwang:

Umie Nadhirah said... BALAS

goodluck untuk esok ..

pande sesat indah eh. haha.

azwa amani said... BALAS

sabau jelah...lama tak pi shopping ngn kakak...bace entry ni rasa nak balik jer

Newer Post Older Post Home