Wednesday, July 20, 2011

Konsert Urusan Aizat Amdan : Fly Me To The Moon - Amir Jahari

Fly Me To The Moon..... Ada siapa minat lagu ni? Haissshhh... harus tengok video ke dua Amir Jahari nyanyi lagu ni masa konsert Urusan Aizat Amdan hari tu kat Kuching. Mujur Joe Lee de rakaman penuh. Kalau tak memang aku nangis. Ni lagu favourite aku yang kamu nak nyanyi masa dalam AF hari tu. Tapi Nera yang bawak sebab sebelum tu kamu dah bawak lagu omputih. Tak pe laa... Aku boleh tengok kat konsert hari tu pun dah cukup baik. Video lagu Single kamu kat next entri ya. Yang belum tengok persembahan pertama kamu masa konsert tu, ada kat entri sebelum ni...

Jom layannnnnnnnnnnnnnnnn!

5 kata-kata jiwang:

nabilah_2908 said... BALAS

weee..lagu ni bloh wat stock layan jiwang... ;)

erolnukman said... BALAS

full akustik amir perform ari ya ka?

Prince Halilintar said... BALAS

layan jugak lagu ni..

[sutera kasih] said... BALAS

owhh lagu tok ingin diembaknya time di AF ria kan?

d_tieah said... BALAS

Best2..

Newer Post Older Post Home