Tuesday, July 26, 2011

Soalan Yang Tidak Berjawab

Sebelum ni ada beberapa kali aku disoal dengan soalan yang sama. Tergerak untuk menulis di sini. Hari tu ada yang tanya kenapa aku sendiri tak jadi manager kamu.

Pertama-tamanya sebab aku memang tak de basic langsung untuk menjadi seorang pengurus. Apa lagi seorang pengurus kepada selebriti. Kang tak pasal-pasal selebriti tu yang urusakan aku kan?

Keduanya sebab aku memang tak de ilmu dalam dunia hiburan. Kalau orang nak tipu aku, senang-senang je. Habissllaaaa selebriti yang aku perlu jaga. Nak makan apa? Tak pasal-pasal masuk Melodi. Err...

Ketiganya, aku bukan ada pengaruh dalam industri seni. Dalam bidang aku sendiri pun langsung tak de, inikan pulak sesuatu yang bukan dalam bidang aku.

Keempat, aku pendiam. Macam mana nak deal ngan orang kalau aku tak banyak cakap, tak reti nak berurusan ngan orang? Aiyak!

Kelima,..........

banyak sangat alasan... Yang penting sebab kamu dah ada pengurus yang sangat bagus, Joe Lee. Cakap apa saja, insha allah semua benda tentang dunia hiburan tanah air dia tau. Memang sangat beruntung kamu sebab Joe Lee nak jadi pengurus kamu. Orang lain nak Joe Lee, tapi Joe Lee pilih kamu. Rezeki kan?






p/s: Aku nak jadi PA tak bertauliah seumur hidup. Tu pun dah cukup susah wo.. *sigh

7 kata-kata jiwang:

nabilah_2908 said... BALAS

PA seumur hidup tu lagi best tau... :)

erolnukman said... BALAS

ish..bukan senang nak jd pngurus artis ya.deal kulu kilir..
bagus jd pngurus kat rumah jak...jaga makan minum pakey mirul..=P

Cik Amni said... BALAS

Dear Nabilah,
kannnn..... tu lagi best kan? hehehe....

Dear Cikgu Erol,
aok.. nang sik mampu.. bagus jadi pengurus jaga makan minum nya, bak nya g jog, ngurus badan.. hahahahaha...

Aliesha Kirana said... BALAS

PA lagi best..heheheehehe

[sutera kasih] said... BALAS

kmk tggu ktk masuk melodi ngan amir hihi tp interview yg positif la :P

Unknown said... BALAS

ktk PA nya rah rumah ajak jadilah..bukan senang nk terjebak dlm dunia artis tok nk owh..nampak mcm senang tp hakikatnya kita x tauk..(bajet mcm pernah jd artis..kekeke)

Cik Amni said... BALAS

dear Ak,
kann.. pA lebih best! Hiks..

Dear Syaza,
hahahaha.. Ada2 jak kitak.. Hehe... Doakan yg baik.. Amin..

Dear kak bui,
nang mena ya kak.. Bukan senang nak jd manager ya.. Aiyok. Dunia artis bukan dunia kamek.. Huhu..

Newer Post Older Post Home