Friday, October 7, 2011

Terima Kasih Cinta.....

7
Terbangun. Memang biasa bila sepertiga malam. Ingatkan pukul 4. 30 dah. Rupanya pukul 2.15. Try tido lepas borak ngan kamu. Tapi mata masih tak nak lelap. Alahai mata... call kamu balik,

Kamu : Kenapa? Mimpi lagi?

Aku : hemm.. tak.. dah tido banyak agaknya... orang lepas Isyak terus tido...

Kamu : ermm.. nak abg dodoikan...

Aku : errmm....

Kamu : jap eaa.....

Kedengaran bunyi gitar. Masa macam ni kalau kerja aku bawak rumah, boleh lah siapkan apa yang patut.


Tersadar didalam sepiku
Setelah jauh melangkah

Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekap tanganmu

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu

Tanpamu tiada berarti
Tak mampu lagi berdiri
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekapan tanganmu

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu



Kamu nyanyi lagu Afghan. Lagu favourite aku yang kamu tak nak nyanyi sebab tinggi sangat. Sekaliiiiii.... tu dia... aku bangun, dah azan. Tah bila aku tertidur. 






p/s: Stok VCO dah sampai. Hari ni nak start hantar. Yy! Ada siapa lagi nak order? boleh SMS ke 016-8789437 ya... terima kasih.. 

7 kata-kata jiwang:

aliesha kirana said... BALAS

aaaaa bestnyeee ada yg dodoikann... ^__________^

Namee Roslan said... BALAS

whahahha, gila romantis!! :D

.sweet-ants. said... BALAS

untunglaa ade kekasih pndai nyanyi..nyanyi jee all the time..waaa~~

Cik Eka said... BALAS

ada org dodoikan.bestnya..hehehehe

Prince Halilintar said... BALAS

sweetnyer..

♥ p a a n i ♥ said... BALAS

adeh romantiknyee...*jeles* :P

[sutera kasih] said... BALAS

eeeeeeeeeeee bestnya kenak dodoi :)

Newer Post Older Post Home