Saturday, October 8, 2011

Jealoussssss!!

Pagi tadi, pagi-pagi lagi dah gerak hantar si kecik Kakak ke sekolah. Hari ni dia ada latihan sukan. Dalam perjalanan tu, lagu kamu, Tanpamu keluar kat radio XFM. Saja aku kuatkan volume.

Si kecik kakak : Tanpamu.. ku kan terlewat... tanpa mu ku kan sedih... *nyanyi dengan semangat*

Aku : *sengih-sengih cakap dalam hati, amboiiii... hafal*

Si kecik kakak : kerana kau lah penyelamat.. dan akan sentiasa di hati.....

Aku : Ada tengok abang amir kat TV tak selasa hari tu?

Si kecik kakak : Ada....

Aku : Biar betul? dalam MHI?

Si kecik kakak : Yer laaa...

Aku : Kakak tak sekolah ker?

Si kecik kakak : Hari tu kakak tak pergi sekolah tahfiz laa.....

Biar betul si kecik ni. Dia memang minat kamu. Kelakar bila dia cakap kamu hensem. Masa tu dia 5 tahun lagi. Masa tu dia suka giler gaduh ngan kamu. Tapi sejak umur 6 tahun, dia dah jadi geng kamu. Siap rahsia-rahsia lagi dari aku. Pernah sehari tu,

Si kecik kakak : Cik, abang amir ada bagitau rahsia kat kakak...

Aku : Apa dia? 

Si kecik kakak : Tak boleh bagitau... kan rahsia...

Aku : Alaa.. bagitau laaa... nanti cik tak bagitau abang amir...

Si kecik kakak : Betul? Errmm... Dia bagitau dia cintakan cik! Tapi jangan bagitau dia tau?

Aku : Bengong! *gelak besar*

Boleh kamu cakap macam tu kat si kecik Kakak. Adoyaiii..... Kat bawah ni video Ekslusif kamu kat MHI tempoh hari. Jealousssssss!!!! 



kredit to Blogger Boy

p/s: aku minat Wardina dah lama. Dari sitkom Spanar Jaya lagi. Gila minat. Memang tak pernah tinggal cerita Spanar Jaya. Alih-alih kamu yang jumpa dia dulu. Memang jealous ah! Nak jumpa jugak!!

12 kata-kata jiwang:

Run Away said... BALAS

hahaha...pemes dah lagu ni skrg..sampai bebudak pun dah leh hafal...;d

oshinz said... BALAS

emmmm takpe, nanti dah kawen tuntut kat amir supaya die angkut amni jumpe wardina ye? hehehe..

♥ p a a n i ♥ said... BALAS

lagu sedap mestilah kne hafal! :)

.sweet-ants. said... BALAS

x tgok..nsb baik ada upload..hehee.. lagu ni best sgt amni!

[sutera kasih] said... BALAS

best lagu Tanpamu yaa :)
untung amni ehhh !

Namee Roslan said... BALAS

sangat hebat lagu tanpamu. :D

ainz said... BALAS

comel,la si kecik kakak...kate rahsia..tapi bagitau gak.. ;p

Prince Halilintar said... BALAS

best..best..

IEQAH said... BALAS

besttt

Yumida said... BALAS

ktk geng amir af ka? abg ipar mek pun geng amir af juak.

Yumida said... BALAS

bro in low mek diam kt semariang..namanya hamizan daud...ms raya ada amir g umahnya

Yumida said... BALAS

haaaa...biar bena ktk da g skali...huhu..da komen mek leave lam blog mek (cont.)

Newer Post Older Post Home