Wednesday, November 16, 2011

Bukan Cinta Biasa!

Aku ingin menjadi....
Aku ingin kau tahu....

Ya Allah, jadikan aku seorang wanita yang sentiasa menjadi tulang belakangnya dalam hidup kini dan akan datang..

Ya Allah, jadikan aku penghibur hatinya, tika duka dan lara..

Ya Allah, jadikan aku wanita yang cantik di mataMu agar sentiasa cantik di matanya..

Ya Allah, jadikan cinta dan rindu ini mengajar kami erti cinta dan rindu padaMu juga RasulMu..

Amin...


Nukilan,
Amni
5.14 am
17/11/2011

7 kata-kata jiwang:

Admin said... BALAS

Kejar cinta yang berhak
dikejar :))

Primadona said... BALAS

Amin.Moga Amni dapat apa yang dihajati hendaknya :)

Anisa Hang Tuah said... BALAS

amin :')

nurkaloi said... BALAS

Allah sentiasa bersma kita
bila kita sntiasa mencintai Nya ^_^

Namee Roslan said... BALAS

pasti bisa. amin :)

Nurul Marikan said... BALAS

aminnn.. mek mendoakan juak.. huhuh

Azmie & Vivie said... BALAS

amin =0)

Newer Post Older Post Home