Tuesday, November 15, 2011

Hemm... Memang Tak Hairan Lah Kan?

Tadi kamu usik aku, cakap nak masak dan kamu sengaja sebut apa barang yang aku pos semalam. 

Aku : eh? dah dapat?

Kamu : belum.. *tahan gelak*


Aku : Jahat!

Kamu : Dah.. pagi tadi dah...


Aku : oooo.. patut pun macam tak heran je ngan surprise orang... ooooo...

Kamu : *gelak*

Jahat okey! 

Kawan aku nak resign. Macam berkemungkinan besar aka bagi resignation letter petang ni. Husband dia pon dah suruh resign. Sekarang boleh agak kan macam mana keadaan kami kat sini?

Esok ada site visit kat Ladang Simunjan. Juga water sampling. Fuhhh... malas nya hati ini nak keluar minggu ni. Badan masih rasa sakit-sakit. Hemm.. 

1 kata-kata jiwang:

Namee Roslan said... BALAS

kenapa makin ramai org resigned ?

Newer Post Older Post Home