Sunday, January 29, 2012

Terukir Di Bintang

Stuck!

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia




Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu





Hadoiii! Macam mana ni? Serius stuck dengan lagu ni. Balik-balik dalam kepala ni terngiang-ngiang lagu ni. Hemmm.. Sedikit kecewa lagu penakut tak menang semalam. Dah terasa ni sampai ke hati, samapai nak menangis masa Yuna nyanyi tu. Aku bukan peminat Yuna, tapi serius aku rasa Yuna patutnya layak dapat nombor semalam. 

Well.. siapalah aku nak lawan 30 juri kan? Hemm.. 

Laptop Anas Amdan dan camera adiknya hilang masa Anugerah Juara Lagu semalam. Gila seyhhhh... kerja dalam tu... Kalau kita laptop kena reformat bila data hilang sikit pun dah gelabah kan? Ini kan pulakkkk kalau hilang kena curi. Abaikan harga mac pro tu. Yang lagi penting sebenarnya lagu-lagu baru hasil ciptaan Anas dan Aizat. Huh! Ingat idea boleh dapat seminit dua minit ka?

Patutnya kejadian macam tu tak berlaku. Masa konsert Aizat kat kuching dulu gila strict nak masuk kawasan artis bersiap. Patutnya berprestij macam Anugerah Juara Lagu patutnya kawalan keselamatan lagi ketat la kan? Haiyok! No good for busniess!

Mudah-mudahan laptop tu akan jumpa balik. 

Btw, aku dah buat blog khas untuk Catalyst. Tapi belum siap sepenuhnya lagi. Baru dua entri. Kalau nak jenguk, boleh la. Nah LINK

16 kata-kata jiwang:

Zaza Khadri said... BALAS

kesian nya kat dorang. hasil lagu tuhh, jahat betul sapa yang amek tuh. nak protes leteww

Zaza Khadri said... BALAS

eh silap. bukan protes. sabotage. haha

aliesha kirana said... BALAS

mmg sedap lagu ni. rasa terbuai je. mcm dgr lagu nostalgia dulu2. hehe.

aah ade bace pasal lappy n kamera aizat tu. cian.. xpatut btol. hish. moga2 dpt balik benda tu..

nurkaloi said... BALAS

baru first time dengar hehehe
tq eah heheh

erolnukman said... BALAS

masa 1st dgr ari ya pun nang terkasima kejap..mood klasik! ala2 rokiah wanda...=)

Terbang Bersamaku said... BALAS

sy suka lagu terukir di bintang nie..sweet jer....(^__^)


~lagu awan nano mmg patut menang, lagu dia best..lgipun suara hafiz best..

teha said... BALAS

eh , okey laa tu hafiz mng.. hahaha !

Namee Roslan said... BALAS

serious pasal berita laptop hilang tu..security ajl sgtlah weak. takkan takde bodyguard je blakang stage :(

Maii said... BALAS

tatau pula pasal laptop hilang. hehe. nampak sangat mai tak ikut perkembangan semasa xD

Hanie Dew said... BALAS

fuuuhh...laptop anas hilang..ak dapat bayangkan byk mana yang hilang bukan takat harta tu tapi kerja punca rezeki dalam tu.

sedih jugak yuna tak menang. huhu

mr_abs said... BALAS

aih. menaa. nang apala bleh ilang. maka nang patut strict bahh security. xpa, nya duak genius,bleh jak polah lagu kacak2 :)

Nieda said... BALAS

Emosi tersentuh .

Nurulee said... BALAS

Uish baru taw yg laptop depa hilang. Huu bahaya kott. Dahler ada byk lagu yg best. :/

Azizah Alwi said... BALAS

Aiee.Kesian eh dengan Anas Duak Aizat.Kmk frust Aizat sik menang malam ya.Tapi bangga sebab Hafiz juara.. :)

[sutera kasih] said... BALAS

suka lagu yuna tu :)


yup2, ada kmk dgr hal ya..kesian nya duak ohh..hasl kerja ba ya huhu

khairunnisa ♥ said... BALAS

kmk suka persembahan aizat malam ya :) lain dari yang lain..

Newer Post Older Post Home