Wednesday, March 7, 2012

Mintak Maaf...

Malam tadi lepas de dicussion ngan stokist baru, balik rumah, makan, siap-siap nak tidur, mak lepak kat bilik aku, borak-borak.

Mak : Dik, tadi balik muka pucat tu kenapa? Tak makan ke?

Aku: Eh? Bila pulak? Tak de pun..

Mak : Tadi masa nak ambil barang nak keluar balik tu. Pucat je muka..

Aku : Iyer? Tak de pun. Ok jee..

Mak : Rehat kena ada.. Jangan letih sangat..

Aku : Errmm... tak perasan pun. Tapi tengah hari tadi orang makan je..

Borak-borak lagi. Tak perasan betul badan aku letih, muka pucat. Ni sebab makan VCO ke? Err.. tapi memang aku amalkan ambil VCO pagi-pagi dan sebelum tidur ambil lagi beserta dengan collagen. Bangun sure akan segar. Macam biasa.. 



p/s: Maaf mak, buat mak risau.. 

6 kata-kata jiwang:

Anne said... BALAS

maybe kitak penat gilak..ney lagik dgn kerja & bisnes. What ur mom said is true..Pegi berehat. Amik cuti ok dik :)

Take care

~AmyLiana86~ said... BALAS

selamat hari wanita amni..hehe

oshinz said... BALAS

kuat amni kerja ya.. jaga kesihatan juga tau.

ztie said... BALAS

bos. ilek lok bos. kesihatan jaga. mun sakit sapa nak jaga visnes

Bui Junaidi said... BALAS

X CUKUP REST KALI NAK..LETIH FIZIKAL DAN MENTAL

Namee Roslan said... BALAS

mak kamu worry tgk kamu kerja kuat sgt :)

Newer Post Older Post Home