Thursday, July 12, 2012

Jatuh Cinta Lagi

Pagi ni nak manjakan diri baca buku ni sebelum urusan di bank dan stok di office. Lama giler dah tak membaca. Baru nak baca dah lelap. Sat g betul ke tak baca nya sebab bila banyak sangat idea kat kepala, terus tak jadik baca.

Borak dengan assila, salah seorang dari biz partner. Dia cakap minggu ni nak bercuti, biar abang dia uruskan stok & delivery. Aku gelak je. Dapat ke cuti tak fikir pasal biz. Aku dah cuba, memang tak boleh. Sentiasa on call.

Semalam assila msg, cakap nak tambah stok lagi. Dia cakap nak cuti tapi masih lagu fikir biz sebab banyak order & registration. Kannnn... Memang tak boleh punya. 24/7 kerja. Sebab 24/7 rezeki masuk.

Macam aku semalam, plan minggu ni, hari khamis after 5 hingga 12 malam aku nak cuti, tak nak diganggu sebab nak dating. Lols. Minggu2 lepas walaupun aku cakap cuti, still malam khamis tu ada order yang aku kena hantar. Yang paling teruk semalam la. Aku plan kerja akan siap sebelum pukul 5. Sekaliiiiii... Tak boleh jugakkkkk... Banyak pulak tu order nak kena hantar.

Tapi syukur, perjalanan lancar je semalam termasuk atm card dah buat yang baru. Kalau tak hilang tu, jangan harap nak tukar kot. Dari 2005 tu. Lepas hantar order, dah boleh dating dengan lega. Dah pukul 10.30 mlm pun boleh tak perasan. ;)) cepatnya masa berlalu bila kita dilamun cinta kan? Eh?





P/s ; satu yang kita sedekah, Allah balas paling kurang, 10 kebaikan. Makin banyak kita bagi, makin banyak yang kita dapat. Tak percaya? Cuba sedekah 20 sen setiap hati.. ;))





Sent from my HTC

1 kata-kata jiwang:

gadisBunga™ said... BALAS

kite selalu dengar fadilat bersedekah dan sekarang ni tgh cuba nak praktikkan selalu. tak dapat banyak, sikit pun jadi lah. insyaAllah... :)

Newer Post Older Post Home