Thursday, August 19, 2010

Perasaan Lagi....

Kamu call masa aku sedang tidur. Yeah! Senyum je aku bila kamu cakap mintak maaf sebab dah dua hari tak de khabar dari aku. Rasa macam nak merajuk. Tapi apa dapat kan? Aku nak tanya kamu, nape semalam takde berita langsung. Tapi suara kamu makin hilang....

































Aku kerling jam di tepi. 1.30 petang. Aku cari handphone. Eh? Di atas meja. Aku bangun ke handphone. Cuma ada SMS dari Ztie. Rupanya aku bermimpiiiiii..... =(





Mimpi,

6 kata-kata jiwang:

ztie said... BALAS

olatedah. ugila mek sik anta msg banyak2 tek

NARDtheNERD said... BALAS

alololo..
tunggu call boifren ke?.
haha.

Amni said... BALAS

dear ztie,
suka ooo....

dear nard,
bukan tunggu call bf.. hee...

little black dress said... BALAS

haha..mimpi di tgh hari..
apekah mknenyer 2?
;P

Mr Noble said... BALAS

wah.. rindu sgt aa tu sampai termimpi :p

ciK LyndaWawa igUana said... BALAS

hehehe..
tapi ktkorg selalu bermgs nak..
best na juak...

kmk gik sedih tok..
sampe kinek tok xda org call or mgs kmk....=(
ntah..kmk pun xtauk kenak nya tiba2 senyap jak ya...

Newer Post Older Post Home