Sunday, November 14, 2010

Rasa Nak Makan Orang!!!!

Dinner Khamis Malam.

Boss: Amni amik Mtest kan Sabtu ni..

Saya : A’ah...

Boss : Di mana?

Saya : Sibu boss...

Boss : oh! Balik terus esok? Mintak apa untuk kpli?

Saya : Ya... Mintak prasekolah Sir!

Boss : Sangat sesuai... Betul! Sangat-sangat sesuai. Ada ciri-ciri.

Penyelia : Itu lah Sir. Nanti kalau dia mengajar sekolah rendah, orang tak perasan dia ni Cikgu! (cakap sambil gelak)

Saya : (sengoh-sengih)

Hantu betul Penyelia tu. Memang suka sangat usik saya. Saya tau saya comel, cikgu jealous ke sebab cikgu panjang macam galahhh! Haha...



Rasa nak makan orang,


14 kata-kata jiwang:

azzey said... BALAS

Hati Amni: cikgu tu jelous sbb dia x chumel mcm awak! heh3...

p/s: slm ziarah ye....:)

Anne said... BALAS

urang mun kiut mmg slalu dijeles urang :)
Good luck 4 ur test

Ninie Nordin said... BALAS

hahaha. ngong ngeng juak penyelia ohh. ilek2 jak pdh dak ya. ekekeke. wpun sik pnh jumpa sis. mek mejin sis kdk biak prasekolah juak. erk. larikkkk.

Miss ... said... BALAS

jgn kena buli dgn student nanti sudah wakakaka

PinQib said... BALAS

hehe.. kalau dapat KPLI.
buleh jumpa kami di kedah

dUrRaNi said... BALAS

kpli..??? cney..??
p salunya len kos dimintak len dpt nak..??

AmirFX said... BALAS

Hahaa... Sama tinggi miak sekolah darjah enam ka maksudnya? hahaa... Nway, tinggi ka rendah bukan ukuran untuk ktk berjaya...

zacky ~786~ said... BALAS

gud luck la yerpp

Aqilah Nur said... BALAS

hahahaa. gdluck amni.:)

Tomato Gurl's Life said... BALAS

jgn marah..pujian tue..

Ellen said... BALAS

salam Isnin..kunjungan ke A MUST VISIT BLOG....semoga hari ni lebih ceria dari hari2 semalam...

Azza Zahra said... BALAS

Hehe org comel
mmg cemitu. (:

bspotgurl said... BALAS

hehhe, betul ahh Amni.. cikgu tu jeles tu yang sebenarnya...

Faizal n Fashitah said... BALAS

Selamat meng-MTest! yerrRRr hehe..

Newer Post Older Post Home