Thursday, May 26, 2011

Jantung Rasa Nak Pecah

Malam tadik tengok Nur Kasih. At last! Dengan mak dan kakak aku. Malam tadi nak update, tapi hati rasa bercelaru. Macam-macam aku fikir sampaikan kamu pulak yang kena tenangkan aku sedangkan kamu yang tak tenang malam tadi. Bosan kan?

Aku rasa, kalau awak nak feeling-feeling tengok cerita tu, baik tengok sorang-sorang sebab kalau ngan orang lain tak boleh nak menangis beria. Erk? Kantoi aku nangis la kan masa tengok cerita Nur Kasih tu. Nasib baik bukan kamu kat sebelah. Kalau kamu kat sebelah, confirm kamu kena tenangkan aku. lol!

Paling sedih part Adam berdoa tu... "Ya Allah, kau ambillah apa-apa daripadaku, selain Nur..." kejadian tu jadi kat Jordan lepas kemalangan keretapi dengan trak. Rasa nak pecah hati tengok keadaan dia masa tu. Disebabkan cincin kawen dorang lepas tu Adam sanggup patah balik ke tempat kejadian nak carik dan boleh pulak kemalangan sebab macam ada problem ngan jantung dia. Jumpa balik lepas Nur dan Aidil bertungkus lumus carik Adam. Instinc seorang isteri. Awak akan tengok kat dalam cerita ni macam mana dia boleh jumpa Adam balik.

Sangat sedih bila balik Malaysia, tengok Nur bertungkus lumus bekerja demi rawatan sakit Adam pulak. Pengorbanan seorang isteri. Dalam keadaan sedih tu, Allah hadirkan cahaya. Nur pregnant kali ke dua. Dan lepas-lepas tu, sila tengok sendiri.

Sila bawa tisu banyak-banyak. Altimate pon nangis eh? Errr.... Bila aku cerita balik kat kamu malam tadi, boleh aku tahan tangis. Heyyyyy!

8 kata-kata jiwang:

flo... said... BALAS

mek lom ngga gk..huhuhuh...mesti best nk! harus mek g ngga...

Puan Eka said... BALAS

amni..teringin nak tengok...mesti sedih gila kan..

Faaein Talip Roy said... BALAS

tak tengok lagi citer nur.. alahai.. bila lah dapat tengok... -__-

kalo sedih sesangat citer ni.. confirm nak tengok sorang2 ajelah.. nanti tak delah kena bahan.. hehehe...

M Fizan said... BALAS

err.ramai yg kritik..anda puji..hehe

nice blog lar..
feel free to follow me too :D

Aliesha Kirana said... BALAS

mmg sedih part tu.. AK tengok mggu lepas..sobss..

SweetyMui2 said... BALAS

best ka?knak kwn mek mdh xbest ow..huuu.blm ngga gik

Anonymous said... BALAS

alaa jelesnya dah tengok nur kasih. saya tak tengok pun lagi. sobs sobs. tak sabar nak pergi. hihi (:

Anna Boleyn said... BALAS

hmm teringin nak tengok cite ni. nak tngok ngan mr tunang lah. huhu

Newer Post Older Post Home