Sunday, May 29, 2011

Lelaki Oh Lelaki (1)

Kalau kite buat tak boleh, kalau dia buat tak pe. Kenapa?

Kamu : Nape lambat reply msg?

Aku : Errr.....

Kamu : Buat ape?

Aku : Mana de buat apa...

Kamu : Dah tu orang tunggu lama dia nak reply msg... Msg sapa jugak tu?

Aku : Tak buat apa la... de satu bar je coverage....

Kamu : oh!


Nak je cakap. Kalau awak reply lambat, tak pe plak kan? Awak msg orang lain ke? tettttttt..... Tapi lelaki memang macam tu kan? Laki Ztie pun cakpa benda yang sama. Lalala....

5 kata-kata jiwang:

Anisa Hang Tuah said... BALAS

lelaki mmg selalu mcm tu

khairunnisa ♥ said... BALAS

lambat reply sebab tengah makan. hihi.

Rtp Farra Arisha said... BALAS

uummmm, cenggitu heh???

ztie said... BALAS

kdg2 sidak sik sedar benda yg sidak polah ya menyakitkan hati dan perasaan kita tk.. tapi yalah kenyataan nya. dan bila kita molah benda yg sama... bok sedar... kdg2 perempuan pun ada mcm ya ... uuhu

Amni said... BALAS

Dear Anisa,
tu la kan.. huhu...

Dear Khairunnisa,
sapa? kitak ka? hehe...

Dear RFA,
tak semua la... hehe..

Dear ztie,
geram jak la.. hihi... menyakitkan ati.. err... hihi

Newer Post Older Post Home