Tuesday, May 24, 2011

Satu Peningkatan Dalam Hidup

Sabtu ke ahad lepas, ke rumah abang aku. Jenguk sei kecik semua. Bukak je pintu, semua (kecuali Abbas sebab Abbas tidur) p lari kat aku sambil jerit. Cik Nieeeeeeeee..... lepas tu p peluk aku. Adoi. Habis la....

Aku : Mana baby?

Azzam : Baby Azzam tidur dalam bilik...

Aku : Baby Azzam ke?

Azzam : A'ah, baby Azzam la...

Tak lama lepas tu, Abbas bangun. Terus segar dan p kat aku..

Abbas : Cik Nie....

Aku : baru bangun tidur terus nak amik gambar eh?

Dorang memang suka amik gambar bila nampak aku. Tak lama lepas tu, abang aku bawak baby afaf keluar dari bilik bagi mak aku tengok.

Abbas : Baby Azzammmmmmm....

Aku : Eh? Dah pandai...

Abbas : Baby azzammmm....




Abbas dan pandai sebut nama Azzam. Yeah!

14 kata-kata jiwang:

EZAN IDMA said... BALAS

dah pandai dah die

kata kila said... BALAS

wahhh.bagus bagus.peningkatan!!

ieda said... BALAS

abbas .. nama hubby akak tuu :))

[sutera kasih] said... BALAS

baby azzzzzzaaaaaaaammmmm hehe

Prince Halilintar said... BALAS

owh dah pandai ye die..

salam kenal dari prince..dtg dr blog nabilah

fLo said... BALAS

lmk mek dh xda cium bau baby eh...huhuhu....xsbr mok blt wrestling dgn anak buah mek..hahahaha

nukilanaffiza... said... BALAS

menerjah blog ini daripada link cik nabilah...
selamat berkenalan cik amni...semoga jodoh dipertemukan dengan amir...insyallah...

ainz said... BALAS

pandainye diaaaa...heee

nabilah_2908 said... BALAS

yeay....Abbas dah tak sebut Ayammm lagi dah...comel..!! :)

aliesha kirana said... BALAS

Amni! AK jengok ni..heheeheh.. somelnye ramai anak buah! suka3!

Rafi Nilhan said... BALAS

dah maju eh..

Ms Tikot said... BALAS

Mesti baby Azam cute, knk ktk x ambik gambarnya & engkah dlm blog ;-)

Ain Zulaikha said... BALAS

yeayyyy saya tumpang gembira.. baby azzammmm hehehe

Amni said... BALAS

Thanks all.... gelak2 je baca komen korang.. terharu pun yer jugak.. haha... thanks tau..=0

Newer Post Older Post Home