Friday, June 3, 2011

Jika Cinta Allah

Macam nak centre customize perenggan ni eh? Sejak aku blogging guna phone, benda alah ni tak de. Tak jumpa. Kenapa tah hilang. adoilaaa... Tak cantik bila entri tak centre. Bila bukak guna PC baru aku perasan rupanya tulisan berubah. Selalu aku nampak kat hp macam font arial. La ni baru aku perasan.

Aku dah lama jatuh cinta dengan lagu Abu Al Ghazali ni. Dia feat dengan Ahmad Dhani. Serius best. Try google. Jika Cinta Allah. Bila dengar kamu nyanyi, sayu je hati.

Pernahkah kamu merasa bahagia...
Di saat berada di samping kekasih hatimu..
Jauh pun terasa dekat , sakitpun terasa nikmat..
Hidup pun seperti bersama malaikat...

Badai hanya serasa seperti hujan..
Terik matahari seperti sejuk saja...
Tak ada masalah ,, ..

reef:
Takkan ada derita, bila isi hatimu..
Penuh dengan rasa cinta..
Cinta kepada Allah...
Takkan ada air mata , bila isi hatimu..
Penuh dengan rasa cinta , cinta kepada Allah..

Pernahkah kamu merasa damai,
saat sang kekasih ada selalu disisimu..
Setiap waktu.....
Caci maki serasa seperti puji-pujian...
Dan suara sumbang sepertinya merdu...

repeat reff (2x)

3 kata-kata jiwang:

zacky786 said... BALAS

lagu ni mmg best :) suka dengar..

Ayuraza said... BALAS

yunk..follow sini...thanks singgah blog..

ainz said... BALAS

Kalau xde function center,amni boleh cuba cmni < center >perenggan yang nak di centerkan < /center > buang space,ok?.. :)

Newer Post Older Post Home