Monday, June 6, 2011

Kamu Dan Nera Bersama Skuad Perodua Era

Hujan lebat di Kuching. Sama macam lebatnya air mata aku pagi tadi. Tiba-tiba rasa nak menangis. Stress dengan kerja katanya. Padahal salah sendiri report tak siap. Tak tau kenapa mood lari-lari nak buat report ni. Nak lagi bila lappy aku slow bangat.

Sedang mendengar lagu Jika Cinta Allah. Mencari motivasi untuk mencari apa yang aku nak dalam hidup aku. Mencari semangat untuk meneruskan perjuangan menyiapkan report. Eceh! Harus ada semangat.

Oh ya! Hari khamis ni kamu akan masuk hotel balik untuk prepare final AF. Semua akan masuk hotel balik. Tapi tak de la dikuarantinkan sampai tak boleh nak call segala macam dulu.

Hari ni kamu dan Nera join Skuad Perodua Era untuk promote final AF9. Jangan tanya aku bila final. Sebab aku pun tak tau. Kalau tak silap 12 jun. Jum tengok siapa juara. Aku harap Hazama. Upsss!!

Moon soh letak gambar aku kat sini. Alamak moon, saya memang tak suka letak gambar. Kalau ada pun, dulu-dulu. Tp untuk sehari je. Kalau ada rezeki, ada la. Hiks. Gambar Jom Heboh ada tak? Serius tak de. Aku tak bergambar walau satu pun. Even kamu soh tegur Akim since kamu kawan ngan Akim pun aku tak buat.

Oh ya! Ada yang tanya, krew ada ke yang kenal aku as tunang kamu. Ada. Tapi tak semua. Yang tau pun sebab ada orang cerita. Aku nak bagitau? Memang tak lah kan? Nanti orang cakap tumpang glamour tunang. Oh ho! Lebih baik hidup tak dikenal orang dari menjadi tumpuan.

Tapiiiiii..... Memang ada pengunjung yang tau aku tunang kamu. Sengih-sengih je la bila ada yang tanya pasal kamu. Dann... Sengih-sengih je la bila ada yang tunjuk-tunjuk aku sambil senyum dari jauh, tapi tak nak datang dekat. Blogger ya? Sila la tegur kalau kenal aku. Aku tak de la sombong walau nampak cam sombong. Hiks. Errr... Aku sombong ke? Femes pun tak, ada hati nak sombong? Dush! Tak de maknanya. Aku kawan dengan sapa-sapa je.

p/s : dan yang follow kat twitter aku, Amni_Amirul, sila lah tegur saya. Saya guna hp nak twit-twit lappy tak de. Jadi kadang memang tak alert sapa yang follow kalau awak tak tegur aku.

5 kata-kata jiwang:

flo... said... BALAS

mek xsempat g jom heboh ria...huhuh

Miss b said... BALAS

saye da tegor.

heh

SyAfaWaNi ♥‿♥ said... BALAS

kalau x hazama juara nak azri..antara dua..bole? heee..alaa kalau wani jmpa wani mesti tegur..tapi kapan mau ketemuk? haha

Mawar Berduri said... BALAS

hurmm.... saya baru tahu kamu tunang 'kamu'.. =.="

lambat sungguh aku ini.

gadisBunga™ said... BALAS

harap hazama menang!

Newer Post Older Post Home