Thursday, June 16, 2011

Serabut!


Tadi aku bukak kamu nyer private group. Amir Jahari Group. Ada permintaan soh upload gambar aku. Alamak. Tak cukup ke gambar profile kat twitter ngan facebook aku? hiks.. Hari tu memang kamu ada soh tukar gambar gitar ke gambar betul aku. Aku dah tukar. Tapi tak selesa. So, nak jaga hati kamu, aku letak gambar yang sekarang. Ada kat twitter ngan facebook aku. Itu gambar paling aku suka. Memang tu gambar fav aku.

Kamu, Serius aku serabut sedang serabut dengan banyak benda. Tu yang dah slow bangat kan aku dua tiga hari ni. Tak sempat lagi nak singgah sebab memang ada problem ngan blogger plak. Setiap kali aku log in huna hp, selalu tak boleh nak masuk. Jadi komen-komen aku tak sempat nak publish. Maybe lepas ni aku tak letak moderation tuk komen kot. Masalahnya kan, kalau aku tak letak kang aku tak tau kawan-kawan blogger ni ada komen kat entri lama. Haihh... Masih lagi nak pertimbangkan.

Kamu ada dengar pasal kalau kita tak log in guna acc gmail untuk blog ni, blog kita akan di remove. Ye ke cerita tu? Aku dah invite email gmail aku untuk contribute dalam blog ni. Tapi kan masalahnya, dia assign as author je. Means that boleh edit setting yang basic je. Segala background dan yang lain-lain tu tak boleh. So how? Alamak. Ada yang pandai tak tukar email untuk log in tu? Aiyaa.. aku nak explain pun tak reti. Aku harap kes remove tu khabar angin je.





p/s : Terima kasih pada yang drop komen dan follow. Cepat atau lambat saya tetap akan terjah yer.. Kalau tak puas ati saya tak follow balik, boleh join conversation kat twitterdan komplen. Sebab kat situ saya lebih alert. Hiks. TErima kasih tau.

3 kata-kata jiwang:

Anonymous said... BALAS

Yg pasal google nk remove tu betul kot. Haha, semua hrap tu khabar angin je.

Btw, relaks ok :] Takmo serabut2~

SyAfaWaNi ♥‿♥ said... BALAS

eh xdak apa kot dear..mintk2 xdiremove kan..

Tina Johari said... BALAS

xda ya. google akan remove acc yg log in google tp bukan gmail yg before 2006. so, kita selamat. hihi. chill2. kmk dah cek juak kat blogger buzz. p mun kitak sa x yakin, letak jak la 2nd acc kat blog ktk :)

Newer Post Older Post Home